Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@13:03:13 GMT

تمدید تعطیلی صنوف در استان همدان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۱۴۹

تمدید تعطیلی صنوف در استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احمد گازرانی، رئیس اتاق اصناف استان همدان از تعطیلی صنوف غیرضروری از ۱۵ فرودین به  ۲۰ فروردین خبر داد و گفت: تا تاریخ ۲۰ فروردین ماه فعالیت تمامی صنوف در همدان ممنوع اعلام شده و فقط موارد ضروری اجازه فعالیت دارند.

او با بیان اینکه تعطیلی صنوف با دستور  ستاد استانی پیشگیری از کروناویروس، انجام شده است افزود: فعالیت تمام واحد‌های صنفی به جز اصناف مرتبط با مواد غذایی تا پایان ۲۰ فروردین ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق اصناف استان همدان ادامه داد: برای کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اصنافی که موارد ضروری مردم در ارتباط نیستند باید در این مدت بسته باشند.

گازرانی گفت: نانوایی ها، داروخانه ها، قصابی ها، مرغ فروشی ها ، فروشگاه های زنجیره ای،لبنیاتی ها ، سوپر مارکت ها،میوه فروشی ها، تعمیرگاه ها و تجهیزات پزشکی فروشی ها همچنان برای تامین نیاز مردم باز هستند و شامل محدودیت تعطیلی ها نمی شوند.

او با اشاره به اینکه اصناف استان از تاریخ ۵ فروردین به صورت جدی اقدام به تعطیلی کرده بودند، گفت: از این پس نیز در صنوف ضروری از جمله خواروبار فروشی ها، میوه و تره بار، نانوایی و قصابی‌ها با نظارت دقیق بر اصول بهداشتی و براساس پروتکل‌های ستاد پیشگیری از کروناویروس کالا عرضه خواهد شد.

گازرانی اعلام کرد: واحد‌های صنفی که به این مصوبه عمل نکنند، متخلف بوده و پس از پلمب، تا ریشه کن شدن بیماری از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تعطیلی مغازه ها فروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد

سرهنگ منوچهر جوانمرد گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او می‌گوید: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • ترجیح آزمایشگاه‌های تشخیص طبی به تعطیلی مراکز تا ادامه فعالیت
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی در همدان می‌مانیم
  • لیتیوم را خام‌فروشی نمی‌کنیم/ پای ماندگاری صنایع تبدیلی لیتیوم در همدان می‌مانیم
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد