Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ پروژه تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی تیم را پیگیری می کند.

طرفداری - اخیرا خبرهای زیادی در مورد تمدید قرارداد توماس مولر منتشر شده است. توماس مولر در فصل جاری به یکی از بازیکنان کلیدی بایرن فلیک تبدیل شد و پاس گل های فراوانی برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

به گزارش کیکر، قرارداد فعلی مولر با بایرن مونیخ تا سال 2021 معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اصلا گزینه تمدید یک ساله قراردادش را قبول نمی کند. بعد از مذاکرات اولیه، چارچوب ادامه مذاکرات مشخص شد و دو طرف خواسته هایشان را مطرح کردند. حالا بایرن و مولر کم کم به توافق می رسند. هر دو طرف با تمدید دو ساله قرارداد موافق هستند. بدین ترتیب قرارداد جدید تا سال 2023 معتبر خواهد بود. البته مذاکرات در مورد بخش مالی قرارداد همچنان ادامه دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست

رالف رانگنیک یک قرارداد به نسبت بلند مدت با بایرن مونیخ امضا می‌کند

طرفداری | با جدی‌تر شدن اخبار مربوط به رالف رانگنیک و بایرن مونیخ، شایعاتی منتشر شدند که او قرار است تنها یک فصل و به‌طور موقت روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند و این باشگاه سپس به سراغ یورگن کلوپ یا ژابی آلونسو خواهد رفت.

به گزارش بیلد؛ مذاکرات بین رالف رانگنیک و بایرن مونیخ در مراحل بسیار پیشرفته قرار دارد. تمام مدیران باواریایی‌ها با این انتخاب موافق هستند اما قرار است یک جلسه دیگر برای شفاف‌سازی آخرین جزئیات برگزار شود.

بیش‌تر بخوانید: بایرن مونیخ هنوز بی‌خیال ژابی آلونسو نشده؛ رالف رانگنیک یک گزینه موقت خواهد بود

خلاف برخی شایعات، رانگنیک یک گزینه موقت و فقط برای یک سال نخواهد بود اما همچنین قرار هم نیست یک قرارداد طولانی مدت دریافت کند. مذاکرات بین دو طرف بر سر امضای قراردادی تا سال 2026 یا 2027 است. همچنین در مونیخ انتظار ندارند مذاکرات با فدراسیون فوتبال اتریش چندان دشوار باشد و باشگاه تنها باید هزینه غرامت 2 تا 3 میلیون یورویی را بپردازد.

اولی هونس و کنار گذاشتن اختلافات با پروفسور آلمانی

در حال حاضر و خلاف گذشته، دیگر هیچ اختلافی بین اولی هونس و رالف رانگنیک وجود ندارد، زیرا در گذشته هونس، رانگیک را دشمن بایرن مونیخ می‌دانست اما امروز او را مردی بزرگ می‌داند. 

پس از چندین جلسه، سرانجام تمامی مدیران باینر موافقت کردند رانگنیک گزینه مناسبی برای جایگزینی با توماس توخل است. باشگاه به خوبی روند پیشرفت و شرایط فعلی رانگنیک را بررسی کرده و او دیگر فقط به عنوان یک مربی که تنها معتقد به پرس کردن و فوتبال انتقالی است، دیده نمی‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • خلاف شایعات، رالف رانگنیک یک گزینه موقت برای بایرن مونیخ نیست
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رالف رانگنیک و تایید مذاکرات با بایرن مونیخ
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد