Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@19:56:41 GMT

نیروهای هلال احمر بی منت و صادقانه خدمت میکنند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۲۱۶

نیروهای هلال احمر بی منت و صادقانه خدمت میکنند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: نیروهای جهادی جمعیت هلال احمر در تمام روزهای بحرانی کشور صادقانه و بی منت به مردم خدمت میکنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: همزمان با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه مدیرعامل و مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه معاون امداد و نجات و مشاور مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با فرمانده سپاه نینوا استان دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار سردار ملک در این دیدار ضمن قدردانی و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: مجموعه جمعیت هلال احمر با ظرفیتی عظیم و نیروی انسانی متعهد، آموزش دیده و آماده به کار، همواره در صحنه های خطر ثابت کرده است یار و یاور مظلومان و محرومان است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: در ایام سیل گلستان نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان، جهادی و بسیجی وار به مردم حادثه دیده خدمات ارائه کردند و صحنه هایی به چشم دیدیم که مایه مباهات بوده است.

می یادآور شد: در ایام سیل گلستان نیروهای داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان، کاملا جهادی و بسیجی وار به مردم حادثه دیده خدمات ارائه نمودند.

وی‌ در ادامه خاطر نشان کرد: امروز هم در عرصه حفظ و حراست از سلامت جامعه شاهد حضور نیروهای خدوم و‌ نوع دوست هلال احمر در ایست گاه های تب سنجی و طرح فاصله گذاری اجتماعی هستیم که این نشان از خدمت صادقانه و بی منت این عزیزان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • امدادرسانی هلال احمر قزوین به ۴۰ حادثه دیده در آزادراه‌های قزوین
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • امدادرسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • خصم با ظالم و دستگیری از مظلوم شاخص رفتاری علی(ع) بود/ خدمت رسانی به فرد حادثه دیده سیره ائمه است
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت