Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@21:47:40 GMT

جریمه ۹۲ خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۳۹۵

جریمه ۹۲ خودرو در طرح فاصله گذاری اجتماعی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در استان، ۹۲ خودرو مشمول جریمه نقدی پنج میلیون ریالی و شش خودرو هم توقیف شده است.

او افزود: در این مدت، ۴۵۶ واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پلمب گردید.

عباسی اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح، هرگونه تجمع و حضور در مراکز تفریحی، توریستی، اقامتی، بوستان ها، فضا‌های سبز، بلوار‌ها و حاشیه رودخانه‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید ورودی و خروجی این مکان‌ها را مسدود و فضا را برای هرگونه اسکان موقت غیرممکن کنند.

او با تأکید بر منع هرگونه تردد برای افراد غیربومی در شهرستان ها، گفت: ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی هر شهرستان در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ۹۹ با شدت بیشتری انجام شود.

عباسی با بیان اینکه در ۲۹ نقطه ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری نیرو‌های انتظامی و در ۱۲ نقطه نیرو‌های بسیج بر تردد خودرو‌ها نظارت می‌کنند، افزود: در مجموع یکهزار و ۵۹۸ نیرو بر امر کنترل ورود و خروج خودرو‌ها نظارت می‌کنند.

او با اشاره به غربالگری و تب سنجی ۴۰۵ هزار و ۸۸ نفر در مبادی ورودی استان، گفت: تاکنون ۹۳.۴ درصد جمعیت استان تحت غربالگری کرونا ویروس قرار گرفته اند و چهارمحال و بختیاری در این خصوص رتبه دوم را در کشور به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جریمه نقدی توقیف خودرو پلمب واحد صنفی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی