Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به شناسایی ۲۲مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا گفت:مجموع مبتلایان به این ویروس در خوزستان تا این لحظه به ۶۹۳ مورد رسید. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی جندی شاپور اهواز، حسین کاملی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان اظهار داشت: طی 24ساعت گذشته 22 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این ویروس تا این لحظه به 693 مورد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین در این مدت متاسفانه 2مورد فوتی ناشی از ابتلا به این ویروس گزارش شده که تعداد فوتی‌ها در استان به 80 نفر رسیده است همچنین با تلاش شبانه‌روزی کادر درمانی 422 بیمار بهبود یافته‌اند.
به گزارش تسنیم، همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان تمهیداتی جهت پیشگیری و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس اتخاذ شده است.
با توجه به تعصیلات نوروزی و فرارسیدن 13فروردین استاندار خوزستان از محدودیت در تردد محله‌ به محله در استان خبر داده است.

آیا افراد متضرر از ویروس کرونا مشمول یارانه معیشتی خواهند شد؟ثبت 154 مورد جدید کرونا در عربستانشرایط قابل قبول گیلان در کنترل کرونا؛ تولید اقلام بهداشتی موردنیاز مردم افزایش یافت
انتهای پیام/ 331/ ع R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی از اهواز توانست تندیس سومین جشنواره افتخار من در بخش خاطره صوتی و مکتوب را کسب نماید. 

سردار عبدالرضا میرحاجتی افزود: در سومین جشنواره افتخار من مجموعا شش هزار اثر شامل فیلم، دست‌نوشته، داستان و فایل صوتی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود. 

وی ادامه داد: استان خوزستان نیز در مجموع ۳۷۶ اثر را به این جشنواره ارسال کرده بود که در نهایت تندیس جشنواره در بخش خاطره صوتی و مکتوب به رضوان مرادی فرزند جانباز ارتش مصطفی مرادی رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • رازگشایی از ۷ علت ابتلا به سرطان
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • احتمال وقوع گرد و غبار خارجی در خوزستان از اواخر وقت امروز
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس