Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی علیخانی،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد، گفت: روز گذشته شاهد بارش پر برکت برف و باران در محور‌های مواصلاتی استان یزد به ویژه در مناطق کوهستانی و گردنه سخوید بودیم، اما درحال حاضر کلیه محور‌های مواصلاتی استان یزد باز است و تردد در آن‌ها جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در شبانه روز گذشته در پنج شهرستان، ابرکوه، بافق، بهاباد و تفت و خاتم باران شدیدی بارید و راهداران در تمام طول بارندگی و به خصوص دیشب در حال خدمت رسانی به مردم و بازگشایی راه‌های مواصلاتی این شهرستان‌ها بودند.

علیخانی به بارش برف در برخی از محور‌های استان اشاره کرد و گفت: اکیپ‌های نمک پاش و برف روب راهداری از دیشب تا صبح امروز به منظور مدیریت بهتر گردنه سخوید و باز نگهداشتن این جاده و عدم ایجاد محدودیت در تردد خودروها، در این محور مستقر بودند و فعالیت کردند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری یزد بارش برف و باران حمل و نقل جاده ای راه مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری

منازل شهروندان و معابر سطح شهر زاهدان در پی بارش های بهاری موجب جاری شدن  سیلاب و ابگرفتگی شد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ثبت بیش از ۶۵ میلیون تردد در جاده‌های ایلام
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • تصاویری از آبگرفتی منازل و معابر زاهدان پس از بارش های بهاری