Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@05:09:01 GMT

تشکیل گروه مشاوران ستاد استانی مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۲۷۳

تشکیل گروه مشاوران ستاد استانی مقابله با کرونا

محمدرضا پورمحمدی روز دوشنبه در دیدار مسئولان کمیته بهداشت و سلامت خانه توسعه آذربایجان با وی اشاره به ظرفیت و جایگاه اجتماعی و فرهنگی تشکل‌های مردم نهاد، نقش آفرینی آن ها در شرایط کنونی را بسیار مهم توصیف کرد.

وی گفت: برنامه ریزی شده تا به منظور استفاده  فراگیر از ظرفیت مردمی در کنترل کرونا نمایندگانی از سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های مرجع  در تصمیم سازی‌های ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا حضورداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی بیان کرد: در همین راستا به زودی گروه مشاوران ویژه متشکل از افراد خبره و متخصص در کنار ستاد  استانی مدیریت مقابله با کرونا فعالیت خود را شروع خواهد کرد.

تاکنون یکهزار و ۴۴۳ نفر در آذربایجان شرقی به کرونا  مبتلا شده اند و  ۷۸۰ نفر نیز از مبتلایان بهبود یافته اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت ویروس کرونا آذربایجان شرقی بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهران شرقی

آفتاب‌‌نیوز :

سید محمدتقی شاهچراغی، معاون وزیر کشور امروز در جلسه شورای اداری ورامین با تاکید بر لزوم پیگیری و رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: فرایند تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین آغاز شده و در مسیر اجرا قرار دارد.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است، گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. 

معاون وزیر کشور با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

شاهچراغی تصریح کرد: در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان و ۲۲ حوزه انتخابیه، ۹۰ داوطلب برای تصاحب ۴۵ کرسی مجلس شورای اسلامی در روز ۲۱ اردیبهشت رقابت می‌کنند. 

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • واکنش نماینده دماوند و فیروزکوه به تشکیل استان تهران شرقی
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • آخرین جزئیات سیل در یزد | بارش بی سابقه باران در تفت ‌؛ آخرین شرایط در یزد چگونه است؟
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در آذربایجان شرقی
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد