Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@02:57:02 GMT

مصرف بنزین در استان سمنان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۳۵۱

مصرف بنزین در استان سمنان کاهش یافت

خجسته پور با اشاره به کاهش چشمگیر مصرف بنزین در استان سمنان گفت: روز گذشته مجموع میزان مصرف بنزین در سراسر استان ۴۱۹ هزار و ۱۰۰ لیتر بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حبیب‌الله خجسته پور» در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام این خبرگفت: در زمان مشابه سال گذشته (دهم فروردین ۹۸) این میزان یک‌میلیون و ۵۴۲ هزار و ۷۰۰ لیتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: این آمار حاکی از کاهش ۷۰ درصدی مصرف بنزین در دهم فروردین‌ماه نسبت به سال گذشته است.

 

وی ضمن بیان اینکه در ادامه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی شاهد همکاری خوبی از سوی شهروندان هستیم، اضافه کرد: با اجرای این طرح آمار تعداد ورودی خودروها به استان سمنان دردهم فروردین نسبت به‌روز نهم ۳۷ درصد کاهش یافت.

 

خجسته پور با اشاره به اینکه در روز هفتم فروردین پیش از آغاز اجرای این طرح مجموع ورودی خودروها به استان سمنان ۱۷ هزار و ۵۰۰ خودرو بود، افزود: دیروز ورودی‌های خودروها به ۱۱ هزار رسیده است که با تداوم این امر به‌زودی شاهد قطع زنجیرهِ انتقال ویروس کرونا خواهیم بود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان  افزود: هم وطنانی که به‌قصد سفر وارد این استان شدند در حال خروج از استان هستند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان کاهش مصرف بنزین مصرف بنزین استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات

به گزارش پارس نیوز، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ سود بین بانکی با کاهش یک صدم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۱ درصد رسید.

 این نرخ از ابتدای سال جاری با روند کاهشی همراه بود به جز هفته منتهی به ۲۹ فروردین ماه. نرخ بهره بین بانکی در هفته پایانی فروردین با افزایش همراه شدو با ۴ صدم درصد افزایش نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۵۲ درصد رسید.​

نرخ بهره بین بانکی در هفته منتهی به ۲۲ فروردین ماه با کاهش نیم درصدی نسبت به هفته قبل از آن به ۲۳.۴۸ درصد رسید. نرخ بهره بین بانکی که در هفته نخست فروردین ماه سال جاری ۲۳.۶۲ درصد شده بود در دومین هفته از نخستین ماه سال جدید با کاهش ۴ صدم درصدی همراه شد و به ۲۳.۵۸ درصد رسید.

این نرخ در هفته پایانی اسفندماه سال ۱۴۰۲ به ۲۳.۶۶ درصد رسیده بود که بالاترین نرخ بهره بین بانکی از آبان‌ماه به بعد محسوب می‌شود. بیشترین رکورد این نرخ در هفته نخست مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است. نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته منتهی به ۵ مهرماه سال ۱۴۰۲ با رکوردشکنی ۱۰ سال به ۲۳.۸۰ درصد افزایش یافته بود؛ البته بعد از آن روند کاهشی نرخ سود بین بانکی آغاز شد و در هفته نخست آبان‌ماه به ۲۳.۷۱ درصد کاهش یافت و بعد ان آن وارد کانال‌های پایین‌تر شد.

منبع : تسنیم

دیگر خبرها

  • نرخ بهره بین بانکی تغییر کرد + جزییات
  • نرخ بهره بین بانکی به این عدد رسید/ جزییات
  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • پلیس راه سمنان ۳۶۴ خودروی حادثه‌ساز را توقیف کرد
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • نرخ تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد کاهش یافت
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت