Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@02:26:12 GMT

فینالی جذاب در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۶۸۶

فینالی جذاب در لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتسال مس سونگون و گیتی پسند اصفهان به مانند فصل گذشته بار دیگر در فینال لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. در فصل گذشته تیم مس سونگون موفق شد در ۲ بازی رفت و برگشت حریف اصفهانی خود را شکست داده و به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال مس سونگون تا کنون در لیگ برتر توانسته ۲ بار به مقام قهرمانی و یک بار هم به مقام نائب قهرمانی دست پیدا کند و در صورتی که این تیم بتواند امسال هم به مقام قهرمانی برسد در آن صورت با ۳ قهرمانی پشت سر هم یکی از پر افتخار‌ترین تیم های حال حاضر لیگ لقب خواهد گرفت.

تیم فوتسال مس سونگون امسال موفق شد در مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر با غلبه بر تیم ستارگان ورامین در ۲ بازی رفت و برگشت به مرحله نهایی مسابقات صعود کند و این تیم یکی از شانس هاس نخست کسب عنوان قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود.

سرمربی گری تیم مس سونگون را هم اکنون علیرضا افضل سرمربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بر عهده دارد. افضل بعد از آن که اسماعیل تقی پور (سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون) نتوانست در این تیم نتیجه خوبی را کسب کند، به عنوان سرمربی جدید مسی‌ها انتخاب شد. از زمانی که علیرضا افضل کار خودش را به عنوان سرمربی در تیم مس سونگون آغاز کرده این تیم توانست در بیشتر مسابقات لیگ نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و در نهایت هم موفق شد مقتدارنه به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا افضل می‌تواند مسی‌ها را برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتسال کشورمان کند.

در سوی دیگر تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان قرار دارد. این تیم تا الان یکی از پر افتخار‌ترین تیم‌های حال حاضر لیگ برتر فوتسال کشورمان به شمار می‌آید. گیتی پسندی‌ها تا کنون موفق شده اند ۲ بار به مقام قهرمانی و ۵ بار هم به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال دست پیدا کنند. همچنین این تیم یک بار در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و دو بار هم در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست پیدا کرده است.

سرمربی گری این تیم هم اکنون بر عهده حمید بیغم سرمربی سابق تیم فوتسال مس سونگون می‌باشد. بیغم یک بار در سال ۹۷ موفق شد مس سونگون را به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برساند. حال او این بار باید در فینال لیگ برتر در برابر شاگردان سابق خود در تیم مس سونگون قرار بگیرد و باید دید که آیا بیغم می‌تواند گیتی پسند را پس از ۲ سال به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند. آخرین قهرمانی گیتی پسند در مسابقات لیگ برتر در سال ۹۵ به دست آمد و این تیم از آن موقع تا الان یک مقام سومی و یک مقام نائب قهرمانی از رقابت‌های لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.

بدین ترتیب دیدار نهایی لیگ برتر فوتسال بین تیم‌های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برگزار می‌شود. هنوز زمان دقیق برگزاری مسابقه فینال از سوی سازمان لیگ برتر فوتسال مشخص نشده و به احتمال بسیار زیاد دیدار فینال بعد از ایام تعطیلات عید نوروز برگزار می‌شود. این طور که شنیده می‌شود اگر ویروس کرونا هم چنان در کشورمان حضور داشته باشد، شاید برگزاری بازی فینال به اردیبهشت ماه هم کشیده شود. در هر صورت باید دید که سازمان لیگ برتر فوتسال در روز‌های آینده چه تصمیماتی را برای بازی فینال لیگ برتر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مس سونگون گیتی پسند تیم فوتسال مس سونگون گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال مقام قهرمانی تیم مس سونگون دست پیدا رقابت ها موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد

تیم فوتسال پالما اسپانیا که مسلم اولاد قباد و حسین طیبی را در اختیار دارد با پیروزی قاطع در بازی فینال مقابل تیم بارسلونا موفق شد قهرمانی سال گذشته خود در لیگ اروپا را تکرار کند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم پالما در این دیدار مسلم اولادقباد ستاره تیم ملی فوتسال ایران را در اختیار داشت اما حسین طیبی به علت مصدومیت تیمش را همراهی نکرد.

تیم پالما توانست در این دیدار با نتیجه قاطع پنج بر یک بارسلونا را شکست دهد و به مقام قهرمانی اروپا برسد. پالما توانست به اولین تیم تازه واردی در این لیگ تبدیل شود که دو قهرمانی پیاپی کسب کرده است. 

دیگر خبرها

  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • پالما با حضور ستاره‌های ایرانی قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان اروپا شد
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی لژیونرهای ایرانی در اروپا
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • فوتسال بنفیکا به مقام سومی لیگ قهرمانان اروپا رسید
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال