Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های وزنه برداری جام فجر امسال به میزبانی رشت در استان گیلان برگزار شد و در نهایت، ملی‌پوشان کشورمان عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کردند. رقابت‌هایی که به واسطه حضور ۲ مدرس زن از کشور چین، بدون حاشیه نبود و برخی شیوع ویروس کرونا در این استان را بی ارتباط با این بازی‌ها ندانستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود باقری، نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری و رئیس کمیته پزشکی این فدراسیون در گفت‌ و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره این موضوع اظهار داشت: همواره سوال‌مان را باید بر مبنای کارشناسیِ درست بیان کنیم. اگر خودمان پیش از سوال، موضوع را کارشناسی نکنیم، هیچ فایده‌ای نخواهد داشت. در مقطع کنونی، هر کسی می‌داند که دوره نهفتگیِ ویروس کرونا چند روز است و کدام علائم را دارد و چه زمانی بروز پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: وزنه‌برداری ایران در سال ۹۸/ از مصدومیت شدید مرادی تا تغییر سیستم به سبک رستمی

باقری ادامه داد: بسیاری از مدیران فدراسیون وزنه‌برداری، وزیر ورزش و جوانان و از همه مهمتر، خانم‌هایی که با این ۲ مدرس در ارتباط و تماس مستقیم بودند، مشکلی برای‌شان به‌وجود نیامده است و نمی‌توان این موضوع را جدی تلقی کرد.  

رقابت‌های وزنه‌برداری جام فجر از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ بهمن در سالن شهدای شهر رشت برگزار شده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری جام فجر وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نجف آباد گفت: در این آزمون که در سه سطح حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء و حفظ کل برگزار شد۱۵۳ نفر که ۱۱۸ نفر خواهران و ۳۵ نفر اقابان شرکت کردند.
حجت الاسلام داود صائبی افزود: طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند.
وی گفت: به شرکت کنندگانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شدند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • رقابت۱۵۳ نفر در آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در نجف آباد
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • وزیر راه و شهرسازی با نایب‌رئیس دولت امارات دیدار کرد
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳