Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سپاه قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جمهوری اسلامی در ببیانیه ای، فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

در این متن بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یکی از نقاط عطف تاریخ دنیا و جهان اسلام است که سربلندی و عزّت را برای ملت بزرگ ایران اسلامی و آحاد مسلمین و ملت‌های تحت ستم نظام سلطه و استکبار جهانی به ارمغان آورد و کاخ‌های زر و زور و تزویرِ شرق و غرب عالم را در هم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ به رهبری مرجعیت بزرگ شیعه حضرت امام خمینی (ره)، الگویی نوین از حکومت تحت عنوان جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی را به جهانیان عرضه داشت و کارآمدی دین در عرصه سیاست را اثبات و ارزش‌های دینی را در جامعه احیا کرد.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) هم بعنوان خلف صالح معمار کبیر انقلاب، مسیر درخشان آینده انقلاب را با صدور بیانیه کارگشای گام دوم به خوبی تبیین و ترسیم فرمودند که عمل به آن تمام چالش‌ها و تهدیدات فراروی انقلاب را به فرصت‌هایی گرانبها تبدیل خواهد کرد.

سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک حلول سال جهش تولید و اعیاد بزرگ شعبانیه، فرارسیدن ۱۲ فروردین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی می‌دارد و با آرزوی توفیق برای همه دلسوزان انقلاب و خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی، اعلام می‌کند تمسک به ولایت فقیه و تبعیت از رهبری انقلاب، ضامن رسیدن به اهداف والای انقلاب و ارزش‌های اسلامی و توسعه و پیشرفت و آبادانی کشور و عبور از فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت عزیزمان است.

سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک یوم الله ۱۲ فروردین به آحاد ملت شریف و قهرمان ایران اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره و آرمان‌های بلند شهیدان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی، ۸ سال دفاع مقدس، مدافعین حرم آل الله و شهدای عرصه امنیت و سلامت اعلام می‌دارد در راستای انجام رسالت قانونی پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن و پاسداری از حریم ولایت و خدمت به مردم در عرصه‌های مختلف از هیچ کوششی همانند کارنامه درخشان این نهاد انقلابی در طول چهار دهه گذشته از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، دریغ نخواهد کرد.»

انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 12 فروردین روز جمهوری اسلامی قمر بنی هاشم نظام مقدس جمهوری اسلامی سپاه قمربنی هاشم انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 849622 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران تروریسم در جهان خبر ویژه سپاه قدس

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب تجلی همگرایی سلایق مختلف زیر سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی است
  • موفقیت معلمان در تربیت جوانانی در تراز انقلاب اسلامی است
  • آمریکا در ۴۵ سال اخیر هیچ پیروزی‌ای در مقابل جمهوری اسلامی نداشته است
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس