Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@03:09:38 GMT

محدودیت شدید تردد در جاده‌های بین شهری خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۳۳۸

محدودیت شدید تردد در جاده‌های بین شهری خوزستان

ادامه شیوع ویروس کرونا و لزوم اعمال محدودیت‌های شدید در رفت‌وآمد مردم، باعث اعلام ممنوعیت تردد در برخی جاده‌های بین شهری استان خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در حالی که بیش از یک ماه از شیوع بیماری و ویروس کرونا در کشورمان می‌گذرد، هنوز هم آمار ابتلا به این ویروس شیب نزولی پیدا نکرده و در این جهت محدودیت‌ها در بخش‌های مختلف اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا طرح فاصله گذاری اجتماعی قرار است در شهرهای مختلف استان اجرا شده و محدودیت‌های در جاده‌های بین شهری، تدریجا در حال اعمال هستند.

ورودی اندیکا از مسجدسلیمان، بسته شد

بر این اساس حیدر کاظمی سرپرست فرمانداری اندیکا گفت: ورودی اندیکا از سمت مسجدسلیمان ، به منظور جلوگیری از تجمع مردم در بوستان‌ها و طبیعت منطقه، از بعدازظهر روز دوشنبه بسته شد. این جاده در راستای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن، پیش از پل گدار بسته شده و تنها به خودروهای امدادی،حامل های نفتی و مواد غذایی اجازه تردد داده می‌شود.

وی افزود : با هرگونه تجمع در روز ۱۳ فروردین نیز برخورد شدید قانونی می شود و به شهروندان توصیه می کنیم همچنان در خانه بمانند.

کاظمی گفت: تنها هدف ما سلامت جامعه و است که انتظار میرود شهروندان در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

ورودی و خروجی‌های ایذه بسته شد

اما حسین لامی‌زاده عصر امروز در جلسه شورای سلامت با اشاره به برنامه‌های ویژه روزهای ۱۲ تا ۱۴ فروردین در این شهرستان اظهار کرد: تردد خودروها در روز ۱۳ فروردین در خیابان‌های شهر ایذه ممنوع بوده و خودروهایی که در این روز تردد داشته باشند به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان توسط پلیس جریمه خواهند شد.

فرماندار ایذه گفت: ورودی و خروجی‌های ایذه تا روز چهاردهم فروردین بسته خواهند بود و محدودیت‌ها در این مسیرها اعمال شده است.

لامی‌زاده در پایان افزود: به دلیل مسدود شدن جاده‌ها از امشب تا ۱۴ فروردین، در صورت حضور شهروندان در مناطق بیرون از شهر و مناطق روستایی، باید تا زمان بازگشایی جاده در آن مناطق بمانند.

ممنوعیت تردد در جاده اهواز - خرمشهر

بهمن یوسفی نیز امروز در این باره بیان کرد: با توجه به دستور استاندار خوزستان و محدودیت تردد و همچنین پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا جاده اهواز - خرمشهر از روز سه شنبه ۱۲ فروردین تا اطلاع ثانوی بسته می‌شود.

وی افزود: همچنین جاده امام جعفر صادق (ع) که تعدادی از روستاهای این بخش را به یکدیگر متصل می‌کند نیز در راستای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا از ۱۲ فروردین بسته می‌شود.

بخشدار اسماعیلیه اهواز گفت: این تدابیر برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام می‌شود و از شهروندان خواستاریم که در این مسیرها تردد نکنند.

به گزارش فارس، با توجه به در پیش بودن روز طبیعت و خطر شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا بر اثر اجتماعات انسانی، محدودیت‌های شدیدی در ورودی و خروجی شهرهای خوزستان اعمال شده است.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: خوزستان اهواز ویروس کرونا بیماری ویروس کرونا محدودیت ها جاده ها بسته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند

ایسنا/خوزستان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هم‌استانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند.

به گزارش ایسنا، مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به بارش باران‌های شدید در تمامی محورهای استان، هموطنان عزیز از ترددهای غیرضرور در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

در این اطلاعیه با اشاره به کاهش دید راننده به دلیل بارش شدید باران، آمده است: همچنین طی ساعات آینده با تشدید فعالیت سامانه بارشی واردشده به خوزستان و با توجه به بارش‌های سیل آسا، هم‌استانی‌ها از تردد در محورهای روستایی و ارتفاعات خودداری کنند.

همچنین طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌ها محورهای شمال، شرق و مرکز استان شاهد بارش‌های شدیدتر بوده‌اند که شایسته است هم استانی‌های عزیز در صورت نیاز به تردد در این محورها رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مدنظر قرار داده و پیش از تردد برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین به دلیل احتمال برخورد صاعقه در محورهای روستایی و کوهستانی، از ترددهای غیرضرور اجتناب شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • خودداری از تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ترافیک سنگین و اجرای محدودیت تردد در آزادراه تهران - شمال
  • جزییات محدودیت‌های جدید ترافیکی در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز در جاده‌های مازندران