Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، محمود واعظی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: در روزهایی که کشور بیش از همیشه به وحدت، انسجام و یکپارچگی برای مقابله با بیماری عالم‌گیر کرونا نیازمند است، طرح موضوعات انحرافی و دامن زدن به بگومگوهای بی‌ثمر سیاسی، نه تنها کج‌سلیقگی است که گامی آشکار در جهت تضعیف مدیریت بحران و هدررفت توان و تمرکزی است که تمام و کمال باید صرف حفاظت از جان مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر بیماری کووید19 مهم‌ترین مسئله و اولویت نخست نظام حکمرانی کشور اعم از دولت و سایر قوا و نیروهای مسلح است. آنهایی که این روزهای سرنوشت‌ساز را زمان مناسبی برای تسویه حساب‌های کهنه سیاسی می‌دانند، دچار خطای محاسباتی شده‌اند؛ وقتی مسئله جان مردم در میان است، هرگونه حاشیه‌سازی و پرداختن به فرعیات، بی‌تردید منجر به انزجار و رویگردانی مردم خواهد شد نه اقبال آنها.

با این همه،‌ خدمت هموطنان عزیزی که ممکن است برخی ابهام‌آفرینی‌ها ذهن‌شان را مکدر کرده باشد، عرض می‌کنم که دولت از همان ابتدای تشخیص قطعی ورود بیماری به ایران، ستاد ملی کرونا را تشکیل داد و تصمیمات متعددی با محوریت این ستاد و با نظر متخصصان امر اتخاذ شد؛‌ تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها، اماکن مقدسه، اجتماعات مذهبی،‌ فرهنگی و ورزشی از جمله این تصمیمات بود که از همان روزهای ابتدایی بحران،‌ در ستاد ملی مصوب و توسط دولت اجرایی شد.

مدیریت بحران در تمام این روزها بر عهده شخص رئیس‌جمهور بوده و ایشان حتی لحظه‌ای از این مسئله غافل نبوده‌اند. بعنوان مثال در هفته اول فروردین دکتر روحانی دو جلسه ستاد ملی کرونا، دو جلسه هیات دولت با محوریت کرونا و یک جلسه ستاد اقتصادی کرونا را مدیریت کرده است. افزون بر آن، وی تاکنون 24 ویدئوکنفرانس با استانداران و روسای ستادهای استانی مقابله با کرونا، 9 ویدئوکنفرانس با بیمارستان‌ها ومراکز درمانی و 9 ویدئوکنفرانس با مراکز خدمت‌رسان و واحدهای تولیدی داشته است. تقریبا همین برنامه با فشردگی و تراکم مشابه در هفته دوم هم برقرار بوده است.

نه فقط رئیس دولت، بلکه بدنه دولت تمام تمرکز و توان و امکانات خود را برای غلبه بر کرونا بسیج کرده است و امیدواریم با همراهی مردم بر این بحران فائق آییم. این مهم البته مستلزم یاری همه ارکان کشور است؛ هرگونه تشتت در این مقطع که کشور توامان با کرونا و تحریم در حال جنگ است، نتایج جبران‌ناپذیری به بار خواهد آورد و امیدواریم همه نیروهای سیاسی، با درک این مسئله،‌ به جای تعمیق شکاف‌ها، بحران کرونا را به فرصتی برای پر کردن شکاف‌ها، نمایش انسجام و خدمت بی‌منت به مردم تبدیل کنند. دولت نیز در همین مسیر حرکت می‌کند و چشم‌انتظار یاری همه جریان‌ها و نیروهای موثر سیاسی کشور است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کار‌های استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق ۴ راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند، اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرز‌ها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از ۹۹ درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • سرنوشت توماج صالحی چه می‌شود؟ 
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • ببینید| کنایه واعظی به آمارهای غلط دولت رئیسی /مردم بهترین قاضی هستند
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • سرنوشت سیاسی بایدن در گروِ تحریم نفتی ایران | فارن پالسی: بایدن به دام افراطیون برای تحریم ایران نیفتد
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم