Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@03:50:48 GMT

رایزنی ترامپ و پوتین درباره نفت و کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۵۰۳

رایزنی ترامپ و پوتین درباره نفت و کرونا

 

به گزارش جماران به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا و «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در تماسی تلفنی بر سر رایزنی و مشاوره میان دو کشور بر سر اوضاع بازارهای جهانی نفت در پی کاهش شدید قیمت نفت به توافق رسیدند.

کاخ کرملین در بیانیه ای اعلام کرد که ترامپ و پوتین در یک تماس تلفنی که از جانب رئیس جمهور آمریکا صورت گرفت درباره اوضاع کنونی بازارهای جهانی نفت تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است که دو طرف بر سر انجام رایزنی و مشاوره ها میان روسیه و آمریکا درباره این موضوع در سطح وزرای انرژی به توافق رسیدند. 

در ادامه این بیانیه آمده است که پوتین و ترامپ درباره جنبه های خاص روابط دو جانبه میان روسیه و آمریکا نیز رایزنی کرده و بر سر ادامه تماس های شخصی میان آنها به توافق رسیدند.

بهای جهانی نفت امروز دوشنبه به دلیل ترس از کاهش تقاضا برای نفت خام در پی شیوع ویروس کرونا در جهان، به شکل چشمگیری سقوط کرد.

بهای نفت خام برنت در هر بشکه با کاهش5.54 درصدی به بشکه ای 23.55دلار رسید.

این در حالی است  که نفت خام آمریکا نیز شاهد کاهش 3.77 درصدی برای هر بشکه شد و بشکه ای به 20.77 دلار رسید.

رهبران روسیه و آمریکا همچنین درباره تقویت همکاری میان دو کشور در زمینه مبارزه با ویروس کرونا رایزنی کردند.

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا دونالد ترامپ ولادیمیر پوتين بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • پوتین رزمایش هسته‌ای برگزار می‌کند
  • پوتین دستور تمرینات نظامی جهت استفاده از سلاح هسته‌ای را صادر کرد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • آماده شدن ناتو برای جنگ با روسیه/ افشای طرح بزرگ ترامپ برای پایان جنگ اوکراین