Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:14:36 GMT

شمار مبتلایان به کرونا در اروپا از ۴۰۰ هزار نفر فراتر رفت

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۰۷۱۸

شمار مبتلایان به کرونا در اروپا از ۴۰۰ هزار نفر فراتر رفت

براساس گزارش این خبرگزاری، مقام‌های بهداشت فرانسه اعلام کردند در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱۸ نفر دیگر در اثر کرونا جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان در این کشور به سه هزار و ۲۴ نفر رسید.

همچنین در شبانه روز گذشته تست ابتلای ۴ هزار و ۳۷۶ نفر دیگر به کرونا در فرانسه مثبت شد تا شمار مبتلایان به این بیماری ویروسی به ۴۴ هزار و ۵۵۰ نفر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقام‌های بهداشتی ایتالیا شامگاه دوشنبه اعلام کردند که در ۲۴ ساعت گذشته ۴هزار و ۵۰ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند تا شمار مبتلایان در این کشور به ۱۰۱ هزار و ۷۳۹ نفر برسد.

همچنین در شبانه روز گذشته، ۸۱۲ نفر دیگر در ایتالیا جان خود را در اثر ابتلا به کووید-۱۹ از دست داده‌اند و شمار جان‌باختگان این بیماری ویروسی در این کشور به ۱۱ هزار و ۵۹۱ تن رسید.

وزارت بهداشت انگلیس نیز شامگاه دوشنبه اعلام کرد که با جان‌باختن ۱۸۰ نفر دیگر از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور در ۲۴ ساعت گذشته شمار فوت‌شدگان به یکهزار و ۴۰۸ نفر افزایش یافته است.

ویروس کرونا موسوم به «کوید ۱۹»  اواسط ماه دسامبر (۲۴ اذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

براساس جدیدترین آمار سازمان بهداشت جهانی ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۷۶۸ هزار  و ۳۶۳ نفر رسید. از این تعداد ۳۶ هزار و ۹۱۲ نفر جان باخته و ۱۶۹هزار و ۱۸۱ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

برچسب‌ها کرونا قاره اروپا سازمان جهانی بهداشت پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا قاره اروپا سازمان جهانی بهداشت کرونا قاره اروپا سازمان جهانی بهداشت ویروس کرونا نفر دیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

به گفته مسؤولان این وزارتخانه، پیکر‌های شهدا و شماری از مجروحان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حملات مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیرو‌های امدادی و هلا احمر را به آن‌ها نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست