Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران که به برنامه دو نیمه ماه رفته بود گفت: آمارها نشان می دهد که حدود ۷۵ درصد مردم به توصیه های مسوولین برای مقابله با کرونا عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس پیروز حناچی در آخرین دقایق از یازدهمین روز از ماه فروردین مهمان برنامه تلویزیونی دو نیمه ماه در شبکه دوم سیما شد.

وی در این برنامه درباره موضوعات مختلف و وضعیت شهر  تهران در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا و تلاش های مدیریت شهری سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود هرچه در این ایام در شهر تهران کار اتفاق افتاده است از سر انجام وظیفه بوده و هیچ منتی سر هیچ کدام از شهروندان نیست و اینها وظایف ما بوده است.

بیش از ۷۵ درصد مردم موضوعات مرتبط با کرونا را رعایت کردند و این را آمار های مختلف از جمله آمار استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تایید می کند.

حناچی گفت: این طبیعی است که در همه جوامع یک سری افراد این خطرها را جدی نمی گیرند و این هم فقط مخصوص مردم ما نیست و در همه جای دنیا این افراد هستند.

شهردار تهران تصریح کرد: براساس گزارش وزیر بهداشت بخش بزرگی از جامعه در طرح خود اظهاری شرکت کرده اند که این یک موفقیت بزرگ برای ما محسوب می شود.

وی ادامه داد: من به عنوان شهردار تهران از همه مردم شهر تهران که با توجه به ایام عید و آخر سال با طرح های دولت برای مقابله با کرونا تلاش کردند تشکر می کنم.

حناچی خطاب به امام زمان (عج) گفت: با زبان دل به امام زمان خود می گوییم جای شما در میان ما خالی است و ما از شما برای رفع مشکلات مدد می گیریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تهران تلویزیون مدیریت شهری برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • مماشات کنیم مقابله با بی حجابی سخت‌تر می‌شود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان