Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:03:12 GMT

پیامدهای ویروس کرونا بر منابع درآمدی شهر تهران بررسی شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۰۱۳

پیامدهای ویروس کرونا بر منابع درآمدی شهر تهران بررسی شد

به گزارش شامگاه دوشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر تهران، «علی اعطا» سخنگوی این شورا با اشاره به برگزاری جلسه مجازی اعضای شورای شهر گفت: جلسه مجازی شورای شهر که با حضور ۱۷ نفر از اعضای شورا تشکیل شد، بحران کرونا و تاثیر آن بر منابع درآمدی شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و اعضا در خصوص طراحی سناریوهای مختلف متناسب با طول دوره احتمالی بحران به گفت‌وگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این جلسه  مقرر شد کمیته ویژه‌ای در شورا به منظور بررسی و پیگیری مسایل شهر، شهروندان و مدیریت شهری در دوره شیوع ویروس کرونا تشکیل شود.

اعطا ادامه داد: در رابطه با ترکیب و دستور کار کمیته ویژه مقرر شد در جلسه هیئت رییسه شورا که عصر روز سه‌شنبه برگزار می شود، تصمیم گیری شود.

وی افزود: پیشنهاد ارسال نامه به روسای شوراهای کلانشهرهای جهان در رابطه با وضعیت تحریم‌ها و بررسی پیشنهادات کمیسیون برنامه و بودجه در ارتباط با سناریوهای مالی پیش روی مدیریت شهری در مواجهه با بحران کرونا و تبعات آن از جمله دیگر محورهای صحبت‌های اعضای شورا در این جلسه بودند.

سخنگوی شورای تهران تاکید کرد که ‏پیشنهاد و بررسی موضوع عضویت شورای شهر تهران در ستاد ملی کرونا به‌نمایندگی از شوراهای سراسر کشور از جمله دیگر محورهای بحث اعضای شورا در این جلسه بود.

به گزارش ایرنا، علیرضا زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران امشب در جلسه ای که در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد،  
گفت: درحال حاضر کلان شهر تهران از نظر شیوع، میزان ابتلا، میزان بیماران بستری و مراجعات بیمارستانی یکی از کانون‌های کوویید ۱۹ در کشور است.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون ۴۱هزار و ۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲هزار و ۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳هزار و ۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران فضای مجازی ویروس کرونا شورای اسلامی شهر تهران شهرداری تهران فضای مجازی ویروس کرونا اعضای شورا شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی

ایسنا/سیستان و بلوچستان در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در دانشگاه سیستان و بلوچستان پیرامون علل مهاجرت و پیامدها و راهکارهای پیشگیری از آن بحث و بررسی شد.

در دومین روز از برگزاری این همایش، چنگیز رحیمی عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز در زمینه "ساماندهی مدیریت خدمات مشاوره برای مدیران" و اسکندری عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در زمینه "راهکارهای حل چالش های روانی - اجتماعی دانشجویان، به ارائه سخنرانی پرداختند.

 باباپور عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز نیز درباره " علل مهاجرت و پیشگیری از آن اظهار کرد: برخی از کشورها تلاش دارند نخبگان و یا دانشجویان ما را به دلایل مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی و .. به مهاجرت وادار کنند که لازم است دانشجویان را نسبت به پیامدهای مهاجرت هوشیار کنیم.

وی همچین به تشریح چالش های ترویج سبک زندگی سالم پرداخت و گفت: با پیشگیری از افراط و تفریط در زمینه های مختلف می توانیم چرخ زندگی را متعادل کنیم.

پرسش و پاسخ شرکت کنندگان پیرامون مشاوره، سلامت و سبک زندگی از دیگر برنامه های دومین روز همایش ملی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • اعضای شورا در سختی‌ها کنار مردم است
  • بررسی علل مهاجرت و پیامدهای آن در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی