Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید آذری با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به برگزاری مسابقات لیگ به صورت فشرده میان 5 تیم بالای جدول واکنش نشان داد و آن را طرح قرون وسطایی خواند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری مدیرعامل پر سر و صدای فولاد خوزستان در فضای مجازی این بار به سراغ شایعه برگزاری لیگ به صورت فشرده و در یک شهر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شایعه که امروز با مصاحبه علی فتح الله زاده که به تازگی پس دوره کوتاهی بازگشت به استقلال از مدیرعاملی استعفا داده است راه‌حل عجیبی را برای پایان لیگ ارائه داد. فتح الله زاده در مصاحبه‌ای گفت: "باید پنج تیم بالای جدول در یک شهر جمع شده و تعیین سهمیه و قهرمانی لیگ در بازی‌های فشرده میان این تیم‌ها مشخص گردد. "

چند ساعت بعد شایعه به وجود آمده توسط فتح الله‌زاده با مصاحبه رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس قوت گرفت زیرا او تصریح کرد: شرایط مهیا است تا ادامه لیگ بدون حضور تماشاگران و به صورت فشرده در شهر تهران برگزار شود. او همچنین با اشاره به وجود ورزشگاه‌ها و هتل‌های مختلف در پایتخت در اظهار نظری عجیب گفته‌بود می‌توان عوامل تیم‌ها را قرنطینه و به هر باشگاه در تهران یک ورزشگاه اختصاص داد.

سعید آذری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام شخصی خود نسبت به این شایعات واکنش نشان داد و پاسخ تندی را به مدیرعامل مستعفی استقلال داد. در این متن آمده‌است:

"این روزها که کرونا امان مردم را بریده است و کمتر فرصت می‌شود راجع به فوتبال آن‌هم در آینده صحبت کنیم، برخی اخبار را می‌شنوم و تعجب می‌کنم از برخی از این اظهار نظرها که بعضاً از دانشمندان نا راضی فوتبال شنیده می‌شود.
۵ تیم اول جدول را جایی جمع کنیم تا مسابقه بدهند و مقام‌های لیگ را مشخص کنیم.
این یکی از پیشنهادات امروز است، و به جز یک دل خنده سیر هیچ عکس العملی را نمی‌توان نسبت به آن نشان داد.
تیم ششم جدول با یک بازی کمتر در رقابت بوده و حتی تیم هفتم جدول هم برای بالا نشینی هنوز شانس دارد. ۱۰ بازی مانده و ۳۰ امتیاز.
آقایان حداقل صحبت نکنید هنرتان را مردم متوجه شدند، از زیر بار مسؤلیت که فرار کردید پس تزهای جدیدتان را دیگر نگه دارید برای مدیریت دور بعد.
مگر می‌شود حقوق تیم فولاد خوزستان حراج شود.
نگهدارید این طرح‌های قرون وستایی را برای خودتان.
اگر مردم اینگونه که پیش می‌رود باز هم قربانی کرونا باشند شما باز هم دنبال جایگاه برای خودتان هستید؟
گر حکم کنند که مست گیرند
در شهر هر آنکه هست گیرند
فولاد نمی‌گذارد سلامت مردم فدای فوتبال شود ولی اگر مقرر شد فوتبالی باشد، فولاد مانند پلنگی چالاک آماده مبارزه است و نمی‌گذارد حقوق هوادارانش تضییع شود
ارائه نقطه نظرات غیر حرفه‌ای بیشتر آنچه را که در چنته داریم رو می‌کند."

به گزارش ایمنا، حالا باید منتظر ماند و دید که اگر چنین تصمیمی به اتخاذ نزدیک شود، واکنش سایر باشگاه‌ها به آن چه خواهد بود؟

کد خبر 416906

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سعید آذری سازمان لیگ فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال پرسپولیس علی فتح الله زاده رسول پناه تیم فوتبال استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع

تیم فوتبال تراکتورتبریز موفق شد در چارچوب هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر صفر فولاد خوزستان را مغلوب کند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر تراکتور به پایان رسید.

فولاد برای جدا شدن از منطقه سقوط نیاز به ۳ امتیاز کامل این دیدار خانگی داشت و در مقابل حمید مطهری به دنبال کسب اولین برتری با تراکتور بود تا با توجه به توقف سپاهان اصفهان، بتواند به رتبه سوم جدول و کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر شود.

شاگردان حمید مطهری خیلی زود در دقیقه ۱۴ موفق شدند گل اول را به ثمر برسانند. ارسال آلوز از روی نقطه کرنر در محوطه جریمه فولاد با ضربه قیچی برگردان تماشایی شجاع خلیل‌زاده وارد دروازه میزبان شد.

در دقیقه ۷۸ جفرسون باهیا با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد تا کار برای فولاد در ادامه دیدار سخت‌تر شود. در حالی که فولاد به دنبال گل تساوی بود این تراکتور بود که در دقیقه ۸۷ گل دوم را به ثمر رساند. روی یک ضد حمله سجاد آشوری که تازه به میدان آمده بود در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با یک پاس در عرض ریکاردو آلوز را در مقابل دروازه خالی فولاد قرار داد تا این هافبک پرتغالی به راحتی دروازه کنت را باز کند.

با این نتیجه تیم تراکتور ۴۴ امتیازی شد و در رتبه چهارم قرار گرفت و در مقابل فولاد با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزدهم ماند تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک‌تر شود.

ترکیب ابتدایی فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، علی شجاعی، حمید بوحمدان، سینا مریدی، احسان پهلوان، محمد علی‌نژاد، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا.

سرمربی: عبدالله ویسی

ترکیب ابتدایی تراکتور تبریز: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرحسین حسین‌زاده.

سرمربی: حمید مطهری

تیم داوری: بیژن حیدری، علی احمدی، یوسف مغروری و مسعود حقیقی/ ناظر: حسن کامرانی فر

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • چشمک تراکتور به سهمیه آسیا با سوپرگل شجاع
  • گل قیچی برگردان زیبای شجاع خلیل زاده مقابل فولاد (فولاد - تراکتور)
  • گل اول تراکتور به فولاد + فیلم
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند