Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:50:46 GMT

واحدهای فاقد مجوز تولید ماسک پلمب می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۳۳۸

واحدهای فاقد مجوز تولید ماسک پلمب می‌شوند

ایسنا/لرستان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از پلمب واحدهای فاقد مجوز تولید ماسک استان خبر داد.

محمدرضا صفی‌خانی در حاشیه برگزاری جلسه ساماندهی تولید و عرضه ماسک که با حضور تولیدکنندگان لرستانی، رییس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت و معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و نماینده استانداری لرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: در راستای مصوبه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان و اعطای مسئولیت به سازمان صنعت، معدن و تجارت در قالب کمیته پشتیبانی و تدارکات این ستاد تاکنون اقدامات مختلفی در جهت تامین و توزیع تجهیزات و امکانات موردنیاز هم استانی‌های لرستانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در همین راستا تاکنون چندین جلسه ساماندهی تولید و عرضه ماسک موردنیاز مردم در استان برگزار شده که امروز نیز شاهد برگزاری دومین جلسه با حضور تولیدکنندگان دارای مجوز رسمی از سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی لرستان بودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد تولیدکنندگان باید ماسک تولید شده را بر اساس استانداردها و همچنین توزیع آن در قالب مدل مشخصی به داروخانه‌ها، مراکز تجهیزات پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

صفی‌خانی در ادامه با اشاره به اینکه با واحدهای فاقد مجوز برخورد می‌شود، افزود: با واحدهایی که فاقد مجوز لازم از دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت هستند برخورد شده و پلمب می‌شوند و محصولات آنها نیز در صورت توزیع از بازار جمع‌آوری خواهد شد.

وی گفت: واحدهای فاقد مجوز باید هرچه سریع‌تر اقدامات لازم را برای کسب مجوز از سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار دهند.

مسئول کمیته تدارکات و پشتیبانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا استان در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت تولید ماسک در استان افزود: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد سازمان‌دهی واحدهای دارای مجوز تا تولید روزانه ۱۰۰ هزار ماسک هستیم و همچنین گروه‌های جهادی، بسیج سازندگی و کارگاه‌های جهادی زیرمجموعه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز با کسب مجوز اکنون در حال تولید حجم قابل‌توجهی ماسک موردنیاز مردم به‌صورت روزانه هستند.

وی گفت: مطمئناً در روزهای آینده با برنامه‌ریزی صورت گرفته شاهد بهبود وضعیت تامین و توزیع ماسک در استان خواهیم بود تا مردم بتوانند با کمترین مشکل این محصول را تهیه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی همه علیه کرونا همه با همه علیه کرونا کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی واحدهای فاقد مجوز معدن و تجارت سازمان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:  بر اساس آخرین نتایج رتبه بندی جهانی موضوعی QS دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد، رتبه دوم کشوری و رتبه جهانی ۴۵۱ تا ۵۰۰ رادر حوزه موضوعی پزشکی کسب کند.

دکتر محسن تفقدی افزود: این دانشگاه همچنین موفق شد؛ برای نخستین بار در حوزه موضوعی آناتومی و فیزیولوژی رتبه دوم کشوری و رتبه ۱۰۱ تا ۱۵۰ جهانی را  بدست آورد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین در حوزه موضوعی پزشکی از رتبه ۵۰۱ تا ۵۵۰ جهانی امسال ارتقاء رتبه یافت و در حیطه داروسازی و فارماکولوژی در جایگاه ۲۵۱ تا ۳۰۰ جهانی و رتبه  دوم کشوری قرار گرفت.

رتبه بندی جهانی QS از جمله نظام‌های رتبه بندی علمی معتبر جهانی است که در آن دانشگاه‌های جهان در پنج حوزه موضوعی کلی که شامل ۵۴ حیطه مختلف است رتبه بندی می‌شوند.

نسبت استناد به مقاله، شهرت و اعتبار دانشگاه بر مبنای نظرسنجی از بیش از ۱۳۰ هزار نفر صاحب نظردر  سراسر جهان، همکاری بین المللی در مقالات و کیفیت کاری فارغ‌التحصیلان هر  دانشگاه از شاخص‌های این رتبه بندی است.

دیگر خبرها

  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • کشف ۱۰ تن آرد فاقد مجوز در کنگاور