Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو پرتابگر دیسک ایران که در اردوی بلاروس هستند، می‌گویند مشکل مالی ندارند و تمام مبلغ مورد نیاز اردوی خود را از فدراسیون دریافت کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اعلام کرد که به دلیل شیوع کرونا و محدود شدن پروازهای بین‌المللی امکان ارسال ارز برای دوومیدانی‌کارانی که در اردوی برون مرزی به سر می‌برند، ندارند، در نتیجه آنها باید از ارزی که قبلا برایشان ارسال شده است، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسین رسولی و بهنام شیری، دو پرتابگر دیسک ایران که در بلاروس تمرین می‌کنند به صحبت‌های معتمدی واکنش نشان دادند واعلام کردند که سه قسط ارز برای سه ماه اردوی خود را دریافت کرده‌اند و مشکلی ندارند.



رسولی بیان کرد: ما سه ماه در بلاروس بودیم، هزینه دو ماه را دریافت کرده بودیم و هفته قبل هم پول ماه آخر را دریافت کردیم، آقای مبینی(سرپرست فدراسیون دوومیدانی) از روزی که به فدراسیون آمده هر روز با ما تماس می‌گیرد و پیگیر کارهایمان است. پول را هم سریع برایمان فرستاد چون نمی‌خواست که دچار مشکل شویم حتی نظرش این بود که اگر نتوانستیم اینجا تمرین کنیم یک مربی برایمان به ایران بیاورد تا زحمت‌هایمان هدر نرود.



او در ادامه گفت: من و بهنام شیری مبلغ کاملی که فدراسیون قرار بود برای سه ماه پرداخت کند را دریافت کرده‌ایم و از آقای مبینی تشکر می‌کنیم که دلسوزانه پیگیر کارهایمان بوده‌اند.

 

این پرتابگر دیسک ایران در مورد روند تمرینات‌شان در بلاروس گفت: پیشرفت خوبی داشته‌ایم و مربی‌مان خیلی راضی است و می‌گوید حتما سهمیه المپیک کسب می‌کنید، الان هم که المپیک یک سال عقب افتاده مربی مان می‌گوید کسب مدال در این بازی‌ها برایتان دور از دسترس نیست.

 

شیری نیز  صحبت‌های رسولی را تایید کرد و گفت: ما پول ماه آخرمان را گرفته‌ایم و از روزی که آقای مبینی به فدراسیون آمده،  پیگیر کارهایمان است. 

 

این دو ورزشکار اعلام کردند که به دلیل شیوع کرونا امکان مسابقه در بلاروس را ندارند چرا که وزارت ورزش این کشور به ورزشکاران غیر بلاروسی اجازه شرکت در مسابقات را نمی‌دهد با این حال کرونا در این کشور شیوع زیادی پیدا نکرده و هنوز مشغول تمرین هستند. 

 

آنها تمدید نشدن ویزایشان را تنها مشکل خود دانستند و گفتند که ۲۳ فروردین دوره سه ماهه اردو و مهلت ویزای‌شان به پایان می‌رسد و باید به ایران برگردند بنابراین اکنون به دنبال تهیه بلیت برگشت هستند. 

دو و میدانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دو و میدانی دریافت کرده دیسک ایران سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، لوکاشنکو در سخنانی در کنگره خلق بلاروس اظهار کرد: امروزه هر کسی می‌داند که اوکراین یک میدانی برای آزمون است و تحولات آن کشور به نحوی مشخص خواهد کرد که نظم جهانی در آینده چگونه خواهد بود.

وی با بیان اینکه «قدرت‌های بزرگ هسته‌ای عملا بطور غیرمستقیم در خاک با هم می‌جنگند» افزود: دولت اوکراین به توافقی با غرب دست یافته است که بر اساس آن جان مردم اوکراین با سلاح مبادله می‌شود.

لوکاشنکو تاکید کرد: این یک مساله دردناک است. اما بگذارید نگاهی فلسفی به تحولات بیندازیم. چه کسی در این دور جدید از تقابل میان شرق و غرب پیروز شده است؟ ما پیروز نشده‌ایم؟ آنها هم پیروز نشده‌اند.

رئیس جمهور بلاروس با بیان اینکه همه روسای جمهوری سابق اوکراین کشورشان را غارت کردند، گفت: اوکراین کشوری شکوفا با خاکی حاصلخیز و دارای نیمی از عناصر جدول مندلیف است. به ۲ دریا راه دارد و از معادن و غول‌های صنعتی با مردمی خلاق و سختکوش دارد.

لوکاشنکو اظهار کرد که مردم اوکراین باید آزاد زندگی کنند، شاد باشند و ثروتمند شوند. اما آنها ثروتمند نشدند بلکه فقط شمار معدودی از آنها ثروت کسب کردند. اولیگارش‌ها و افراد قدرتمند همه منابع را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • اوکراین میدانی برای آزمودن نظم جهانی آینده است
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • دعوت شش مازندرانی به اردوی تیم ملی والیبال
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام