Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره جالوروسی، نسبت به اتمام فصل 2019/20 سری آ، خوشبین نیست.

طرفداری- شیوع ویروس کرونا در ایتالیا، رقابت های سری آ را به تعطیلی کشانده است. فرانچسکو توتی معتقد است فصل جاری سری آ را باید تمام شده در نظر گرفت.

توتی در لایو اینستاگرام در گفتگویی با لوکا تونی اظهار داشت:

از نظر من سری آ دنبال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل جاری را باید از دست رفته درنظر گرفت. چون آشفتگی بزرگی پیش می آید و فدراسیون فوتبال ایتالیا با فیفا در این مورد باید هماهنگ شوند. بازگشت به رم با مالکان جدید؟ لوکا، نام رم را آوردی و مو به تن من سیخ شد. شاید اگر بخواهند دوباره بازی کنم، به رم برگردم! (منظور اینکه به عنوان مدیر به رم برنمی گردد) دوره های مربیگری را سپری کردم اما سخت بود و رها کردم. دوره های خصوصی ایجنت شدن را سپری می کنم و این حرفه را دوست داشتم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است

علی باستین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است و در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی و گردشگری را از دیگر ظرفیت‌های خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از مزیت‌های با ارزش خلیج فارس محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس شمرد و افزود: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس، معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • کاسانو: از نظر استعداد من از توتی بهتر بودم!
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • لیکرز به دنبال تغییر سرمربی
  • گل تماشایی فرانچسکو توتی به یوونتوس / فیلم
  • چیرو ایموبیله به رکورد 250 گل و پاس گل در سری آ رسید
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • ویدیو/ تحلیلگر عرب: بیداری جوانان آمریکایی شوک بزرگی برای دولت واشنگتن بود