Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@02:27:49 GMT

تراکتور مدعی قهرمانی لیگ و جام حذفی است

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۶۳۷

میر معصوم سهرابی اظهار داشا: فرا رسیدن سال نو و اعیاد شعبانیه را خدمت هموطنانم تبریک عرض می‌کنم. امیدوارم سال خوب و توأم با موفقیت برای همه باشد.

اخبار ورزشی- وی با بیان اینکه تراکتور با قدمت ۵۰ ساله یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های فوتبال ایران و آسیاست، عنوان کرد: مربیان و بازیکنان زیادی در تراکتور فعالیت کرده و به فوتبال کشورمان تحویل داده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال در حالی دومین سال خصوصی‌ تراکتور را سپری می‌کنیم که به آن بلوغ و رشد مورد نظر از لحاظ زیرساخت‌ها و امکانات رسیده‌ایم.

سهرابی ادامه داد: اردوی بسیار خوبی در تعطیلات نیم فصل در خارج از کشور برگزار کرده و توانستیم هماهنگی‌های لازم را در تیم ایجاد کنیم که منجر به تداوم نتایج خوبمان در نیم فصل دوم شد.

وی با اشاره به عملکرد تیم در فصل ۹۹-۹۸، مطرح کرد: حضور در بین سه تیم بالای جدول و رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی را می‌توان جزو عملکرد خوب تراکتور در لیگ نوزدهم قلمداد کرد. ما از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی به شمار می‌رویم.

سرپرست باشگاه تراکتور خاطرنشان کرد: در صورت تعطیلی کامل لیگ نوزدهم، نقاط ضعف سال ۹۸ را رفع خواهیم کرد؛ به طوری که مهره‌های مورد نیاز کادرفنی جذب خواهد شد و قرارداد بازیکنان مورد تأئید کادرفنی نیز تمدید می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی معاونت حقوقی باشگاه، قراردادها را بر اساس مقررات فیفا عقد می‌کنیم تا باشگاه از این حیث دچار مشکلاتی نشود.

سهرابی یادآور شد: جا دارد از هوادارانمان تقدیر و تشکر کنم که در سال ۹۸ تیم محبوب‌شان را عاشقانه حمایت کردند و میزبانی بیش از ۸۰ هزار نفری از دو تیم پایتخت، یکی از برجسته‌ترین نکات لیگ نوزدهم است و انشالله پس از شکست کرونا ویروس، بار دیگر شور و شوق به ورزشگاه های کشورمان باز می‌گردد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال باشگاه تراکتور نیمه نهایی جام حذفی ویروس جام حذفی تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند

دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران یادواره آزادسازی خرمشهر در شهر‌های مختلف برگزار شد و تیم‌های راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شدند.

مس کرمان ۱ (۳) -  (۵) ۱ چادرملو اردکان 

فجرسپاسی شیراز ۰ - ۳ گل گهر سیرجان 

هوادار ۳ - ۱ مس سونگون 

تراکتور ۱ (۳) - (۱) ۱ ذوب آهن

ملوان ۲ - ۱ سایپا

آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس 

استقلال آبی پوش ملاثانی ۱ - ۱ سپاهان درحال برگزاری

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ۸ تیم پایانی جام حذفی؛ قهرمانی سپاهان یا تراکتور؟
  • خشنودی تراکتور در ضربات پنالتی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • قهرمانی دانیال سهرابی در جام تختی/چهره‌های برتر مشخص شدند
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • قهرمانی دانیال سهرابی در کشتی فرنگی جام ‌تختی/ شکست سنگین بداغی مقابل سعادتی‌فر
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد