Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@10:29:25 GMT

فعالیت 530 گروه جهادی در زنجان برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۱۶۷۱

فعالیت 530 گروه جهادی در زنجان برای مقابله با کرونا

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: 530 گروه جهادی در زنجان برای مقابله با کرونا فعالیت دارند.

فرهاد امندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: گروه‌های جهادی جغرافیا محور و محله محور در شهرستان‌های تابعه، از ابتدای فعالیت در عرصه پیشگیری و مقابله با کرونا اقدامات ارزشمند و اثرگذاری در زمینه‌های مختلف انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه در این مدت گروه‌های جهادی اقدام به ضدعفونی یک هزار و ۱۸۰ باب مسجد، اماکن مذهبی و مدرسه کرده است، عنوان کرد: ۲ هزار و ۷۱۰ نقطه از معابر و اماکن عمومی نیز از زمان آغاز شیوع بیماری در استان با استفاده از ۲۳ هزار لیتر مواد گندزدایی شده است.

وی با بیان اینکه ۲۱ هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی توسط جهادگران استان زنجان توزیع شده است، ادامه داد: تعداد ۴۵ هزار عدد ماسک و دستکش ‌توزیع نیز در این ایام توزیع شده است.

امندی با اشاره به طراحی، تولید و توزیع بروشور آموزشی به تعداد ۱۱ هزار مورد با موضوع کرونا ‌و‌ راه‌های پیشگیری از شیوع آن ادامه داد: آموزش چهره به چهره عمومی 60 هزار نفر توسط جهادگران گروه‌های جهادی انجام شده است.

مسؤول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد ۳۰ کارگاه تولید ماسک در زنجان توسط گروه‌های جهادی راه‌اندازی شده است، افزود: با راه‌اندازی این واحدها ۱۱۰ هزار عدد ماسک تاکنون تولید و توزیع شده است.

 وی با اشاره به مشارکت 530 گروه جهادی دv فعالیت‌های مقابله‌ای با ویروس کرونا بیان کرد: این گروه‌ها با مشارکت ۸ هزار جهادگر انجام شده است.

امندی با اشاره به اینکه تولیدات فرهنگی و رسانه‌ای دیگر از قبیل پوستر، کلیپ و ... توسط قسمت فرهنگی و رسانه بسیج سازندگی استان انجام و در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده است، عنوان کرد: در این مسیر از کمک 2 میلیارد ریالی خیرین بهره‌گیری شده است.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان گروه های جهادی بسیج کرونا مسؤول بسیج سازندگی آموزش طراحی بروشور بسیج سازندگی استان گروه های جهادی استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل