Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران پیامی منتشر کردند.

«وَنُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!»

سوره مبارکه قصص، آیه شریفه 5

یوم الله دوازده فروردین، تجلی اراده و قدرت خداوند متعال از مجرای سنت الهی «إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ»بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزی که مردم ایران، بساط طاغوت و عصیان و تاریکی را برچیدند و با رأی خود، نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند.

ملت ایران با اعتصام به حبل الله و بی اعتنایی به وحدت شکنان و دوشادوش یکدیگر، نظام ٢۵٠٠ ساله شاهنشاهی را به دست خود به زیر کشیدند. چه بسا اگر این همدلی و وحدت میان گروه ها، اقوام و مذاهب حول محور انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت، امروز انقلاب اسلامی در این جایگاه قرار نداشت. 

پایگاه مردمی انقلاب اسلامی با همه‌پرسی دوازدهم فروردین تثبیت و سپس در مقاطع مختلف اعم از انتخابات‌ها و راهپیمایی‌ها روز به روز تقویت شد.  امید است که ملت غیور ایران در این مقطع سرنوشت‌ساز نیز با استعانت به خداوند متعال و صبر و مجاهدت، رهنمود رهبر معظم انقلاب اسلامی را مبنی بر «جهش تولید» به مرحله تحقق نزدیک نمایند.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله دوازدهم فروردین و تاکید بر خدمت مجاهدانه مسئولان و حمایت و همکاری مردم عزیز ایران بالاخص استان سیستان و بلوچستان، سالی پر از خیر و برکت و سربلندی را برای ملت قهرمان و نظام جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت داریم.

مصطفی محامی

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان

احمدعلی موهبتی

استاندار سیستان و بلوچستان

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یوم الله ۱۲ فروردین استاندار سیستان و بلوچستان امام جمعه زاهدان سیستان و بلوچستان انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری مهر، در پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران آمده است: نامگذاری سالروز شهادت متفکر و اندیشمند بزرگ «استاد شهید مرتضی مطهری (ره)» به نام روز معلم، فرصت ارزشمندی است تا ضمن تبیین منزلت و جایگاه رفیع علم و دانش، تلاش معلمان فرهیخته، دلسوز و متعهد کشور نیز ارج نهاده شود.

همچنین تصریح شده است: در سال‌های پیش و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نقش معلمان در خط مقدم تعلیم و تربیت و نیز جانفشانی جهت حفاظت از شجره طیبه انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و تقدیم بیش از ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز به انقلاب اسلامی بیانگر نقش معلمان متعهد و انقلابی در پرورش نسل در تراز انقلاب است.

در ادامه آمده است: به طور قطع و یقین مجاهدت شما معلمان عزیز در سنگر تعلیم و تربیت موجب مصون سازی و پرورش باورهای اصیل دینی و ملی در میان دانش آموزان و آحاد جامعه خواهد بود که لازم است ضمن قدردانی از زحمات یکایک شما بزرگواران بار دیگر با همت و تعهدی همگانی از آزمون سخت جنگ ترکیبی شناختی و جهاد تبیین عبور کرده و مصمم‌تر از همیشه در مسیر تعالی و پیشرفت کشور بر اساس منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

شورای هیئات مذهبی استان مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره چهره ماندگار عرصه تعلیم و تربیت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) فرا رسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم را به همه مجاهدان سنگر مقدس علم و دانش در جای جای استان ولایتمدار مازندران دیارعلویان تبریک و تهنیت عرض کرده و با قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده شما بزرگواران، برای همگی آرزوی توفیق و سربلندی و بهره مندی از عنایات ویژه باری تعالی را مسألت می‌کنیم.

کد خبر 6094374

دیگر خبرها

  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • پیام تبریک رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان غربی به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر