Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ایتالیایی سابق استقلال از پایان همکاری با این تیم ابراز تاسف کرد و راه غلبه بر کرونا را مثبت‌اندیشی دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت passioneinter، آندره‌آ استراماچونی که در نیم فصل نخست هدایت تیم استقلال را بر عهده داشت و با این تیم نتایج خوبی به دست آورد، در نهایت از جمع آبی پوان جدا شد و به کشورش بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی تاکنون هدایت تیمی را عهده دار نبوده است.

استراماجونی درباره توقف رقابت های سری A ایتالیا در شرایط بحرانی شیوع کرونا و اقدام بازیکنان یوونتوس مبنی بر کاهش رقم های قراردادشان گفت: الان واقعا دوره ای خاص است. اما باید مثبت بمانید. فقط با این فداکاری می توانیم از این وضعیت خارج شویم. درباره کاهش رقم دستمزد بازیکنان یوونتوس نیز باید بگویم که  این یک حرکت زیبا از طرف بازیکنان است که نشان می دهد آنها اوضاع و مشکلات احتمالی را که ممکن است باشگاه با آن روبرو شود را درک می کنند.

او درباره تجربه کاری که در فوتبال ایران داشت نیز گفت: در حال حاضر صحبت کردن درباره این مسائل بی فایده است. فوتبال تابع تصمیم دولت ها است و درباره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی رقابت ها شاید مسئولان دیر به فکر کنترل شرایط بحرانی افتادند و آماده این بحران نبودیم. اکنون با توجه به قراردادهای کلان در فوتبال و خیلی از مسائل و قراردادهای مالی دیگر، تعطیلی رقابت ها هزینه سنگینی روی روسای باشگاه ها و مسئولان خواهد گذاشت. 

 سرمربی سابق استقلال در بخش پایانی خود درباره کار در ایران گفت: من فکر نمی کردم چنین تجربه کاری به دست بیاورم.من پیشنهادی در تابستان از ایتالیا نداشتم و دوست نداشتم بیکار باشم و به همین خاطر به استقلال رفتم. استقلال  سابقه قهرمانی در آسیا را داشته است و به شدت به دنبال جذب من بود.  تجربه کار در استقلال باورنکردنی و بزرگ بود. شور و شوقی به فوتبال در ایران دیدم که در دهه ۸۰ در ایتالیا دیده بودم. ورزشگاه ها در ایران پر بود ولی استقلال باشگاهی بود که بیشتر از طرف سیاستمداران اداره می شد تا افراد ورزشی و به همین خاطر اتفاقاتی رخ داد. حیف شد که وقتی تیم در صدر بود همکاری با استقلال پایان یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)

 کوین یامگا با یک چشم بسته همچنان در تمرینات استقلال حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران تمرینات خود برای دیدار حساس مقابل تراکتور در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را در حالی از سر گرفته که حضور پررنگ ستاره فرانسوی در تمرینات این تیم محسوس است.

کوین یامگا، بازیکن محبوب هواداران استقلال، که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم ارکان مختلف فوتبال ایران و به خصوص دوستداران این تیم را نگران کرده بود، حالا با چشم بسته در تمرینات تیمش حضور دارد.

یامگا در تمرینات آمادگی جسمانی تیمی پا به پای سایر بازیکنان تمرین می‌کند تا از آمادگی لازم برای دنبال کردن فوتبال جا نماند و به محض فراهم شدن شرایط بازی در فصل آینده بتواند بدون از دست دادن زمان اضافه‌تر، برای استقلال به میدان برود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کوین یامگا: کینه ای از امید حامدی ندارم یامگا: زمان بازگشتم به فوتبال مشخص نیست

دیگر خبرها

  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • (ویدئو) تجربه فریدون زندی از اقتصاد ایران