Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:41:04 GMT

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۱۱۱

طرح فاصله گذاری اجتماعی با جدیت دنبال شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دکتر سید نورالدین امیری شهردار بوشهر شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: با ابلاغ طرح فاصله گذاری اجتماعی دستوررالعمل‌های لازم برای تعطیلی بوستان‌ها و تفرجگاه‌های ساحلی، تعطیلی سرویس‌های درون شهری و برون شهری و جلوگیری از اطراق و برپایی چادر‌های مسافرتی در پارک‌ها و اماکن و معابر شهری صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او افزود: از همه شهروندان خواشته شد در طرح قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا مشارکت اجتماعی داشته باشند و در همین خصوص بسیاری از مردم به کمپین «در خانه بمانیم» پیوستند.

شهردار بوشهر ادامه داد: متاسفانه تعدادی از هموطنان به این امر واقف نیستند که باید به آن‌ها گفت این بیماری فقط مربوط به یک شخص نمی‌شود و افراد ناقل می‌توانند منبعی برای گسترش این ویروس در خانواده و جامعه باشند.

معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر نیز بیان کرد: تاکنون ورودی و خروجی بوستان‌های شغاب و پارک ساحلی لیان و پارک مرجان با استقرار سنگ‌های نیوجرسی مسدود شده و درب بقیه پارک‌ها نیز بسته شده است. 

مهدی عالی پور عنوان کرد: آلاچیق‌های ساحلی مسدود خواهند شد و گروه‌های گشت‌زنی به صورت چهار شیفت در شبانه روز در حال گشت زنی و جلوگیری از تجمعات و اطراق‌های اجتماعی خواهند بود.

او یادآور شد: در همین خصوص گروه‌های گشت نظارت سازمان حمل و نقل بار و مسافر نیز به صورت مستمر کنترل و جلوگیری از تردد خودرو‌های پلاک‌های غیربومی را به عهده دارند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مشارکت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمدعلی زلفی گل امروز در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی فنی، هنر و زبان های خارجی باشیم.

وی یادآور شد: در بیش از ۴۰۰ شهرستان کنکور برگزار می شود. از نظر تعداد داوطلبان در علوم تجربی بیش از ۵۰۰ هزار نفر و پس از آن گروه علوم انسانی و گروه علوم ریاضی به تربیت بیشترین جمعیت را دارند.

وی تفاوت اصلی کنکور ۱۴۰۳ با کنکور ۱۴۰۲ را برگزاری دو نوبت در فاصله نزدیک به هم خواند و گفت: براساس قانون مکلف هستیم دو نوبت آزمون را در سال برگزار کنیم. امسال با توجه به شرایط ماه مبارک رمضان و شرایط خاص، فاصله برگزاری دو کنکور زیاد نیست.

وی خاطرنشان کرد: با برگزاری کنکور در دو نوبت حساسیت کنکور کاسته می شود و به این ترتیب نتیجه چهار نوبت کنکور برای داوطلبان ذخیره می شود و بر اساس رتبه بالاتر در هر یک از نوبت های کنکور نمره فرد لحاظ می شود.

وی افزود: البته با توجه به برگزاری متفاوت هر نوبت از آزمون ها، نمرات داوطلبان تراز می شود تا حقی از داوطلبان ضایع نشود. سازمان سنجش تراز علمی را ایجاد می کند تا عدالت آموزشی رعایت شود.

کد خبر 6088262

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • بین گروه آزمایشی تجربی و انسانی، فاصله قابل‌ملاحظه‌ای با سایر گروه‌ها وجود دارد!
  • تمهیدات لازم برای کنکور امن اندیشیده شد
  • تمهیدات لازم برای کنکور ۱۴۰۳ اندیشیده شد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود