Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، مرتضی عربی اظهار داشت: با عنایت به مصوبات ستاد مدیریت و مبارزه با ویروس کرونا و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تمام مراکز تفریحی، گردشگری، تفرجگاه‌ها، مناطق ییلاقی، مناطق کویری، روزهای ۱۲ و ۱۳ مسدود و تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن دعوت از مردم برای در خانه ماندن و قطع زنجیره انتقال کرونا، تاکید کرد: در روز ۱۲ فرودین ماه و روز سیزده بدر از حضور گردشگران در مناطق مذکور ممانعت به عمل خواهد آمد. 
 
 از آغاز اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (ساعت صفر روز جمعه ۸ فروردین) تاکنون تعداد ۲ هزار خودرو که قصد گذر از استان خراسان جنوبی را داشته‌اند، به خوبی هدایت شده‌اند.

تعیین دو لایه مراقبتی با حضور هلال احمر، پلیس راه و راهداری در لایه اول و نیروهای بسیجی با نظارت نیروی انتظامی در لایه دوم از اقدامات کنترلی استان در ورودی و خروجی شهرها بوده است.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان خراسان جنوبی با شناسایی سه مورد مثبت جدید، در روز دوشنبه یازدهم فروردین به ۲۸۵ بیمار رسید که از این تعداد تاکنون ۲۲۹ بیمار بهبود یافته و از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۲ هزار و ۷۵۷ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش تماس‌ها و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی اجرا شد.

پیش از اعمال محدودیت‌های تردد در سطح کشور، بنا به تدبیر استاندار و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی ۹ گلوگاه کنترل مراقبتی و بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان تعیین شده بود.

برچسب‌ها اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی ویروس کرونا خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی ویروس کرونا خراسان جنوبی خراسان جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی. چتر باران و سیلاب در خراسان جنوبی از شرق تا غرب و از جنوب تا شمال استان گسترده شد.

باران‌هایی که از روز گذشته جَو استان را تحت تاثیر قرار داده از عصر امروز به اوج رسید به طوری که جانی تازه به رودخانه‌های فصلی بخشید و البته در برخی مناطق سیل هم به راه انداخت.

تهیه کننده: زهرا فلاحی نسب
تدوینگر: حمید خراشادیزاده
نریتور: فرزانه مولایی

 

                                                                          کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • سفر جاده‌ای به خراسان رضوی ۱۷ درصد افزایش یافت
  • شیشه ۳۶ در خراسان جنوبی
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • باران و سیلاب سراسر خراسان جنوبی را فرا گرفت