Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که بیان واقعیت ها و نظرات کارشناسی به منتخب اول تهران که ممکن است ریاست مجلس آینده را برعهده بگیرد، قبل از آغاز کار مجلس یازدهم لازم و ضروری است.

به گزارش ایسنا، جلال میرزایی در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داده است، با اشاره به انتقاد محمدباقر قالیباف منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم از عملکرد دولت در مقابله با کرونا، بیان کرد: آقای قالیباف در یادداشت خودشان به بهانه ویروس کرونا به دولت آقای روحانی تاخته و عملکرد آن را زیر سوال برده است و مدعی شده در این مدت تلاش ایشان بر این بوده تا با استفاده از ظرفیت های جهادی مردمی برای مدیریت بحران کرونا اقدامات موثر و میدانی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن احترام به دکتر قالیباف که منتخب اول مردم تهران برای حضور در مجلس یازدهم هستند؛ این انتظار از ایشان می رود برای مردم تهران و سایر مخاطبانی که در کشور نگران شیوع کرونا هستند، توضیح داده که منظورشان از این مدت و نوع تلاشی که به عمل آورده اند چیست.

همچنین ظرفیت جهادی مردمی که ایشان برای مدیریت بحران کرونا در این مدت به کار گرفته است و از قضا این اقدامات به زعم ایشان موفق بوده اند، کدام اند تا دولت روحانی و به خصوص وزارت بهداشت از آن الگو برداری کنند.

آقای دکتر قالیباف در ادامه یادداشت خود دولت را به ندیدن واقعیات های موجود و کتمان واقعیت و در نظر نگرفتن هشدارهای کارشناسی متهم کرده و با زیرسوال بردن شیوه روی کار آمدن آقای روحانی فرصت را غنیمت شمرده و مدیریت دولت را در این سال ها ناکارآمد معرفی کرده اند.

ایشان برای اثبات این ناکارآمدی جلسات هفته ای یکبار و استفاده نکردن از ظرفیت های مردمی و عملیاتی در کشور را مورد اشاره قرار داده اند. قضاوت در این خصوص که مشکل آقای قالیباف با آقای روحانی یا دولت آقای روحانی است به مخاطبان واگذار کنیم بهتر است اما برای اینکه مجلس آینده تحت تاثیر آقای قالیباف به بیراهه کشیده نشود و به اسم واقع گرایی و نظرات کارشناسی به سمت تقابل های زیان بار با دولت پیش نرود؛ از سازمان برنامه و بودجه به خصوص دکتر پورمحمدی که از قضا در دولت های مختلف کار کرده و دیدگاه ایشان مبتنی بر داده ها و محاسبات کارشناسی است، انتظار داریم واقعیت های مالی کشور را به آقای قالیباف منتقل کنند.

وی در ادامه با اشاره به امکانات قالیباف در دوره مدیریتی خود در شهرداری تاکید کرد: بیان واقعیت ها و نظرات کارشناسی به منتخب اول تهران که ممکن است ریاست مجلس آینده را بر عهده بگیرد، قبل از آغاز کار مجلس یازدهم لازم و ضروری است. اکنون زمان رقابت نیست و هنوز تا ۱۴۰۰ فرصت باقی است. امروز زمان دیدن واقعیت ها و توجه به نظرات کارشناسان توام با احساس مسئولیت است. لطفا اجازه دهید توجه دولت کاملا به مدیریت آثار زیان بار ویروس کرونا و آثار تحریم های آمریکا باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس جلال میرزایی محمدباقر قاليباف آقای قالیباف مجلس یازدهم آقای روحانی واقعیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین ماه در این زمینه بوده، قطعاً در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 848328 منبع: مهر برچسب‌ها محمد باقر قالیباف حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل قالیباف به دولت ربطی به کرسی ریاست در مجلس دوازدهم دارد؟
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • امیدواریم مجلس یازدهم یکی دو لایحه مهم را قبل از رفتن تصویب کند/ هیچ تنشی میان دولت و مجلس نیست
  • دکمه تصویب قانون عفاف و حجاب زیر دست کیست؟!
  • هشدار قالیباف نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • چرا قالیباف تصمیم گرفت از دولت انتقاد کند؟