Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران با اشاره به جریمه ۴۴۰ خودروی متخلف از ابتدای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهران تاکنون از پلمپ ۳۹ واحد صنفی متخلف خبر داد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به وضعیت اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی اظهار کرد: این طرح با دقت و با کیفیت در مبادی ورودی و خروجی استان تهران در حال اجرا است تا نقش موثری در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 130 هزار و 40 خودرو در مبادی استان تهران بازگشت داده شدند افزود: چهار هزار و 900 خودرو در پایان روز اول و 124 هزار و 500 خودرو در پایان روز دوم و 640 خودرو از دیروز تاکنون برگشت داده شدند.

استاندار تهران در مورد جریمه خودروهای متخلف عنوان کرد: از ابتدای اجرای طرح تاکنون 440 خودرو متخلف جریمه شدند که روز اول 250 خودرو، روز دوم 60 خودرو و 130 خودرو از دیروز تاکنون برگ جریمه دریافت کردند همچنین تنها در روز دوم 31 خودرو متخلف توقیف شدند و در سایر روزها خودروی توقیفی نداشتیم.

محسنی بندپی در مورد ضرورت بسته بودن اصناف غیرضروری گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی اصناف غیرضروری نیز رصد و پایش انجام شد و بر همین مبنا 39 واحد صنفی متخلف پلمپ شدند.

باورهای غلط در پیشگیری و درمان کرونا/ احتمال ابتلای معتادان به کرونا بیشتر استآیا افراد متضرر از ویروس کرونا مشمول یارانه معیشتی خواهند شد؟کاهش 60درصدی شایعات مرتبط با ویروس کرونا در فضای مجازی

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا وزارت کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت کشور ویروس کرونا وزارت کشور ویروس کرونا استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

به گزارش خبرنگار مهر، محسن رضائیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کد خبر 6089533

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • اجرای طرح ایمن‌سازی مناطق حادثه‌خیز تهران
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس