Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:58:44 GMT

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۹ محور بروجن

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۳۹۰

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۹ محور بروجن

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در چهارمین نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ویروس در سال ۹۹ با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی در ۶ محور اصلی و ۳ محور فرعی شهرستان از سوی یگان‌هایی از نیروی انتظامی، سپاه، جمعیت هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان اجرا می‌شود گفت: ضمن جلوگیری از ورود افراد غیر بومی با صدور قبض جریمه ۵ میلیون ریالی با متخلفان برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در راستای اجرای این طرح هرگونه تجمع و حضور در مراکز تفریحی، اقامتی، توریستی، پارک ها، فضا‌های سبز، بوستان‌ها و حاشیه رودخانه‌ها ممنوع است.

ملکی اضافه کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید ورودی و خروجی این مکان‌ها را مسدود و همچنین فضا را برای هر گونه اسکان موقت غیر ممکن کنند.

او با تأکید بر اینکه هر گونه تردد برای افراد غیر بومی در بین شهرستان‌ها ممنوع است، ادامه داد: اقدامات کنترلی، ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی شهرستان در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه با قوت بیشتری انجام شود.

ملکی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود با همکاری و مشارکت مؤثر جهت رعایت نکات بهداشتی، حذف سفر، عدم حضور در اجتماعات، مراکز خرید و همچنین در پارک‌ها و بوستان‌ها به قطع انتقال زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی کرونا ویروس شبکه بهداشت و درمان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • این پز اجتماعی میلیون ها تومان برای افراد آب می خورد | سگ گردانی و درآمد میلیونی داگ واکرها
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه