Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس اداره گاز ماکو از انفجار خط لوله گاز صادراتی ایران به ترکیه در نزدیکی مرز زمینی گمرک بازرگان خبرداد.

نوری نسب در گفت و گو با ایسنا بااشاره به انفجار خط لوله گاز صادراتی از ایران به کشور ترکیه در نزدیکی مرز زمینی گمرک بازرگان در ساعات اولیه صبح امروز ۱۲ فروردین افزود: در پی این حادثه در راستای ارزیابی حادثه، نیروهای امدادی به مرز زمینی خاک ایران اعزام شد که معلوم شد این انفجار در خاک ترکیه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره گاز ماکو گفت این انفجار هیچ گونه تاثیری در گازرسانی به مناطق مرزی و شهری ماکو ندارد و به هیچ عنوان قطعی گاز را در پی این حادثه شاهد نخواهیم بود.

وی از مردم منطقه آزاد ماکو خواست تا به شایعات گوش نداده و اخبار را از مراجع و خبرگزاری های رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مرز بازرگان انفجار لوله گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ تکنیک درخشان برای اتصال شلنگ به لوله آب بدون نیاز به آداپتور و چسب (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک ترفند ساده و خلاقانه برای وصل کردن شلنگ و لوله PVC به لوله آب (فیلم) فرآیند تولید شلنگ آب در یک کارگاه کوچک پاکستانی (فیلم) نحوه اتصال راحت و سریع شلنگ به شیر آب (فیلم)

دیگر خبرها

  • به فشارهای آمریکا درباره خط لوله گاز با ایران توجه نمی‌کنیم
  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • ۲ تکنیک درخشان برای اتصال شلنگ به لوله آب بدون نیاز به آداپتور و چسب (فیلم)
  • تکرار نشست زمین در خیابان شهیدان کاظمی/عمق فرونشست ۴ متر است
  • نشست زمین و ترکیدگی لوله در خیابان شهیدان کاظمی
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • چگونه بازار مرغ ترکمنستان را از دست دادیم؟