Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمددهقانی فیروزآبادی شامگاه دوشنبه در این پیام از مردم خواست که برای حفظ سلامت خود و عزیزان‌شان و کاهش شیوع ویروس کرونا، دوازدهم فروردین و همچنین روز طبیعت (سیزدهم فروردین) را در خانه بمانند.

وی یادآور شد: رعایت بهداشت فردی و در خانه ماندن بهترین راه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه دوازدهم و سیزدهم فروردین در پیش است و روز طبیعت جایگاه خاص در فرهنگ مردم دارد گفت: در راستای اقدامات ارزشمند روزهای گذشته، تصمیمات کشوری، همکاری صنوف که داوطلبانه تعطیل کردند و افرادی که در منزل ماندند روند خیلی خوبی در راستای تثبیت بیماری طی می‌کنیم لذا ۲ روز پیش رو از جایگاه خاصی در جهت قطع زنجیره انتقال برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تاکید کرد که مردم در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین تردد غیر ضرور نداشته باشند زیرا رفتن به خارج از شهر، فضاهای باز و هرگونه تردد و جابه جایی باعث تسریع انتقال ویروس کرونا می‌شود.

تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در خراسان جنوبی با شناسایی سه مورد مثبت جدید، روز دوشنبه یازدهم فروردین به ۲۸۵ بیمار رسید و از این تعداد تاکنون ۲۷ نفر بر اثر این بیماری فوت کرده‌اند.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۴۱ هزار و ۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، ۲ هزار و ۷۵۷ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳ هزار و ۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی به منظور کاهش تماس‌ها و کنترل زنجیره انتقال ویروس کرونا از بامداد جمعه هشتم فروردین همزمان با سراسر کشور در استان خراسان جنوبی اجرا شد.

پیش از اعمال محدودیت‌های تردد در سطح کشور، بنا به تدبیر استاندار و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونا در خراسان جنوبی ۹ گلوگاه کنترل مراقبتی و بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان تعیین شده بود.

برچسب‌ها ویروس کرونا خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا خراسان جنوبی ویروس کرونا خراسان جنوبی خراسان جنوبی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • افتتاح دفتر همکاری‌های علمی تاجیکستان و علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج