Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس پلیس فتا استان گفت: کلاهبردارن از طریق ساخت درگاه‌های جعلی با عناوینی از جمله شارژ رایگان و خرید اینترنت رایگان، افراد را به درگاه‌های بانکی جعلی یا فیشینگ هدایت کرده و پس از دریافت اطلاعات بانکی افراد اقدام به خرید اینترنتی و انتقال به حساب فرد دیگری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سودجویان با طراحی و بارگزاری لینک‌های جعلی با تبلیغات اغوا کننده در فضای مجازی و شبکه‌های پر مخاطب، کاربران را برای ورود به این لینک‌ها برای کلاهبرداری هدایت می‌کنند.

او در این خصوص افزود: کاربران فریب اینگونه تبلیغات را نخورند و برای خرید و دریافت شارژ فقط از طریق درگاه‌ها و شرکت‌های دارای مجوز اقدام کنند.

رئیس پلیس فتا استان گفت: کاربران باید هشیار باشند که در فضای حقیقی، هنگام خرید و پرداخت وجه از طریق دستگاه‌های پوز، عملیات پرداخت صرفا توسط مشتری میبایست صورت گیرد تا راه نفوذ سارقان الکترونیکی مسدود شود.

این مقام انتظامی افزود: در خصوص خرید‌های اینترنتی کاربران باید از اصلی بودن صفحه سایت و نشانی اینترنتی مطمئن شوند تا در دام درگاه‌های جعلی قرار نگیرند.

سرهنگ مرتضی ابوطالبی از عموم مردم خواست: جهت افزایش ضریب امنیت خرید‌های اینترنتی به بانک مربوطه مراجعه و نسبت به فعال سازی رمز پویا (رمز یکبار مصرف) حتما اقدام کنند.

این مقام مسئول ضمن معرفی سایت پلیس فتا به آدرس www.CyberPolice.ir گفت: در صورت برخورد با موارد مجرمانه و مشکوک می‌توانید از طریق بخش ارتباطات مردمی سایت پلیس فتا این موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس فتا خرید اینترنتی ترفند کلاهبرداری کرونا ویروس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه آلومینیوم اراک دریافت کنند. ‌

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و آلومینیوم اراک

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و آلومینیوم اراک را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747362

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • هکر حرفه‌ای حساب‌های بانکی در اشنویه دستگیر شد
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی ۱۴۰۳ از امروز ۵ اردیبهشت + لینک ثبت نام
  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • با واتس‌اپ بدون اینترنت، فایل منتقل کنید
  • با واتساپ بدون اینترنت ، فایل منتقل کنید