Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@06:14:49 GMT

آخرین وضعیت جاده های کشور/انسداد ۷ محور مواصلاتی

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۲۶۶۰

آخرین وضعیت جاده های کشور/انسداد ۷ محور مواصلاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت هم اکنون شاهد بارش برف در محورهای محور توسکستان- شاهرود استان گلستان، و محور درگز-قوچان محدوده گردنه تیوان در استان خراسان رضوی هستیم همچنین بارش باران نیز در محور ایذه-دهدز استان خوزستان مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت جوی تردد در محور توسکستان- شاهرود استان گلستان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

رحمانی از انسداد و بازگشایی برخی محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: ساعت ٢٠ روز گذشته (۱۱ فروردین ماه) محورهای اسپکه – فنوج، دلگان - زهکلوت، دلگان – ایرانشهر، جالگه - ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان و ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه محور سه قلعه- بیرجند در استان خراسان جنوبی به علت طغیان رودخانه‌های محلی دچار انسداد شدند. ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه محور جاسک- بشاگرد در استان هرمزگان که به علت طغیان رودخانه‌های محلی دچار انسداد شده بود بازگشایی شد و محورهای خیر آباد- ایرانشهر و مهرستان-ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان نیز ساعت ۱ و ۲۵ دقیقه بامداد به علت طغیان رودخانه‌های محلی دچار انسداد شدند.

کد خبر 4889520 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی وضعیت ترافیکی جاده ها پلیس راهور ویروس کرونا شیوع کرونا شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش آموزش مکمل دستگیری سارق نیروی انتظامی پلیس راهور نوروز سازمان هواشناسی سیدابراهیم رئیسی احتکار ماسک طبی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: همچنین تردد در محور‌های دیهوک به طبس بعد از پیچ پل اصفهک به سمت بیرجند بعلت تخریب بخشی از بدنه راه و و محور "چاهداشی به دهسلم" فقط یک لاین با احتیاط کامل امکان پذیر است.

سرهنگ رضایی از مسافران و رانندگان خواست قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع و تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • انسداد محورهای مواصلاتی در خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد