Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان زارع با اشاره به ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، افزود: در بیشتر مکاتب و اندیشه‌های سیاسی دنیا در دوره معاصر، انقلاب‌ها به لحاظ شاخص کامل بودن از نظر میزان حضور و مشارکت مردم در شکل‌گیری آن، درجه بندی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به لحاظ میزان حضور و مشارکت مردم در خلق و استمرار آن، از مهم‌ترین و کامل‌ترین انقلاب‌های دنیا محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان یکی از شاخص‌های کامل بودن انقلاب اسلامی ایران در سطح دنیا را میزان حضور مردم در رفراندوم یازدهم و دوازدهم فروردین ماه سال ۵۸ عنوان کرد و ادامه داد: این رفرادوم ۹۸.۲ درصد مردم به جمهوری اسلامی ایران رأی «آری» دادند.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از ایدئولوژی توحیدی، بر مبنای دین مبین اسلام و احترام به همه ادیان الهی و بر اساس آرا مشارکت مردم است.

استاندار گیلان به پایبندی مردم آگاه به آرمان‌های انقلاب و نظام مردم سالاری دینی علیرغم فراز و نشیب‌ها و مشکلات اشاره و بیان کرد: در راستای اعتلای ایران همیشه این ملت بزرگ در همه صحنه‌ها حضوری فعال داشته و از خدمتگزاران خود حمایت و پشتیبانی کرده اند و موجبات سربلندی را فراهم نموده اند.

کد خبر 4889435

منبع: مهر

کلیدواژه: ارسلان زارع 12 فروردین جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید سیلاب گرگان طرح غربالگری شهرکرد بارش باران ماسک طبی تردد وسایل نقلیه ضدعفونی اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، گزیده سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار به این شرح است:

***رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

*** تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

*** هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند. معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

*** یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند، نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

*** تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد

این دیدار صبح چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • سند تحول آموزش و پرورش به طور کامل اجرا شود
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز