Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حسام الدین آشنا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «ایران همان کشوری است که نظام اسلامی‌ آن نمازهای جمعه، مساجد و اماکن زیارتی را برای حراست از سلامت ایرانیان موقتا تعطیل کرد. ایران همان کشوری است که بوستان‌ها و تفرج‌گاه‌های آن باز ماند و آن‌گاه که خطر ابتلای عمومی افزایش یافت باز هم برای حراست از سلامت ایرانیان موقتا تعطیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا حسام الدین آشنا تعطیلی نماز جمعه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه اختلاف نظر برخی مسئولان درباره مبارزه با بدحجابی، گفت: دلسوزان حجاب هر سلیقه‌ای دارند در میدان هستند، انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست و مشکل بی حجابی را حل نمی‌کند، مجلس و شورای نگهبان پای کار هستند و مطمئن باشید ما از دین عبور نمی‌کنیم و مسئولان نظام اسلامی هر کجا باشند فدائی دین هستند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: حجاب از ضروریات دین است، ده آیه در قرآن در مورد حجاب آمده است و صد‌ها روایت در این باره وجود دارد، مقام معظم رهبری فرموده اند؛ بی حجابی هم خلاف شرع است و هم خلاف قانون و به فضل خدا نظام اسلامی در مقابل این ناهنجاری خواهد ایستاد، کسی را به زور بهشت نمی‌بریم، اما نظام در برابر ناهنجاری می‌ایستد و عقب نشینی هم ندارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • متدینین در مسئله عفاف و حجاب، منطقی بحث کنید
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • بازی با ایران بازی با دم‌ شیر است/به‌زور کسی را بهشت نخواهیم برد اما مقابل ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • رئیس شورای اسلامی شهرکرد، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است