Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@02:35:35 GMT

سکوت حاکم بر شهر تهران در دوازدهمین روز از سال ۹۹ + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۲۷۸

سکوت حاکم بر شهر تهران در دوازدهمین روز از سال ۹۹ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

در روزهای پایانی تعطیلات نوروز ۹۹ و با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، یکی از خلوت‌ترین روزهای سال ۹۹ رقم خورد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حالی به آخرین روزهای تعطیلات نوروز 99 نزدیک می‌شویم که تهران این روزها خلوت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه امروز 12 فروردین خیابان‌های پایتخت همچنان خلوت است.

گفتنی است بنا بر تصمیم اخذ شده تمام بوستان‌ها و پارک‌های پایتخت نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است. همچنین سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ارتباط با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت: از هشتم فروردین با ابلاغ اجرای طرح ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی، هفت کارگروه را تشکیل دادیم و مسئولیت یک کارگروه نیز جلوگیری از بحث تردد شهروندان در پارکها و بوستانها است.

وی تصریح کرد: هم برای امروز(12 فروردین) و هم برای 13 فروردین، پیش‌بینی کامل را انجام دادیم، بالغ بر هزار و 400 پارک در تهران وجود دارد اما 107 پارک بزرگتر و مهمتر هستند و برای تمام پارکها برنامه‌ریزی کامل صورت گرفته است.

این مقام انتظامی متذکر شد: در روز 13 فروردین به هیچ عنوان چه داخل پارکها و چه اطراف آنها اجازه توقف، پهن کردن وسایل و اتراق کردن را نمی‌دهیم و از ساعت پنج صبح همکاران در پارکها حضور پیدا می‌کنند البته این ممانعت امروز انجام شده و فردا (12 فروردین) نیز انجام می‌شود اما طبیعتاً در روز 13 فروردین جدی‌تر و با شدت بیشتر صورت می‌گیرد.

 

 

 

جریمه 440 خودروی متخلف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان تهرانرئیس پلیس تهران: ممنوعیت مطلق حضور در پارکها در روز 13 فروردینتردد خودروهای پلاک استان تهران و البرز در دو استان بلامانع است

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است