Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار با حضور سرزده به تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان، نحوه اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا را بررسی کرد.

علی بیگ‌زاده با حضور در محل اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، اجرای مصوبات از سوی این اداره کل را مطلوب توصیف کرد و گفت: با هدف پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا، امور اداری با حضور حداکثر یک‌سوم کارکنان باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیگ‌زاده عنوان کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که به‌صورت سرزده، دستگاه‌های اجرایی را مورد بازدید قرار می‌دهیم تا این دستورالعمل‌ها را به‌طورجدی اجرا کنند.

او تأکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم باید به نحوی برنامه‌ریزی شود تا مانع اجتماع انسانی باشیم و مسئولیت اجرای این مصوبه بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی ویروس کرونا استانداری خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده