Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به روز 12 فروردین تأکید کرد: مردم ما از آن روز تاکنون حتی در دشوار ترین ایام تحمیل جنگ و اعمال تحریم و همه گیری بیماری کرونا، هرگز نیاز به آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را از یاد نبرده و نمی برند.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در صفحه خود در توییتر با اشاره با 12 فروردین، سالروز پیروزی جمهوری اسلامی نوشت:

«یاد و خاطره ١٢ فروردین ۵۸ گرامی باد؛روزی که ملت ایران با مشارکت تام و تمام در رفراندوم جمهوری اسلامی، رای به قانونی شدن خواست و اراده تاریخی خود داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مردم ما از آن روز تاکنون حتی در دشوار ترین ایام تحمیل جنگ و اعمال تحریم و همه گیری بیماری کرونا، هرگز نیاز به آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی را از یاد نبرده و نمیبرند».

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری روز جمهوری اسلامی ایران دوازده فروردین جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا

پرچم ایران در تجمع حمایت از فلسطین در دانشگاه دولتی ارواین کالیفرنیا به اهتراز درآمد. این تصویر را خبرگزاری آمریکایی Getty Images به اشتراک گذاشته است.

دیگر خبرها

  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • ایتالیا: نیرو‌های ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • تصویری از حمل پرچم جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه دولتی امریکا
  • سفر رهبر شیعیان کشور مالی به قم (+ عکس)
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است