Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: معاونت‌های وظیفه عمومی سراسر کشور روزانه پاسخگوی درخواست‌های تعداد زیادی از مشمولان خدمت وظیفه عمومی در حوزه معافیت کفالت و پزشکی هستند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت این موضوع، در راستای پیشگیری از انتشار بیماری و حفظ سلامتی و رعایت مسائل بهداشتی مشمولان و رفاه حال افراد جامعه و به خصوص مراجعه کنندگانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند، جلسات شوراهای پزشکی و هیئت‌های رسیدگی تا پایان ۳۰ فروردین ماه سال ۹۹ لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه آمده است: تاریخ جدید کمیسیون‌های معافیت پزشکی و کفالت از طریق پیامک به اطلاع کلیه متقاضیان می‌رسد تا در تاریخ اعلامی در کمیسیون‌های مربوطه شرکت کنند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا از مشمولان و خانواده‌های آنان خواست که به حوزه‌های وظیفه عمومی در سراسر کشور مراجعه حضوری نداشته باشند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۴۷۲۳۲

کد خبر 1371049

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سربازی پلیس وظیفه عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت

 

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا، سخنگوی دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در غزه در گفت وگو با الجزیره با تاکید براینکه هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت، گفت: ما در حال تلاش برای گسترش دسترسی بشردوستانه به رفح هستیم.

وی همچنین به محدودیت‌ها در ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه اشاره کرد و افزود: ممانعت از دسترسی به کمک‌ها، فاجعه انسانی در غزه را تشدید می‌کند.

این مقام سازمان ملل متحد در ادامه با تاکید بر اینکه این نهاد هرگز در تخلیه اجباری در رفح شرکت نخواهد کرد، گفت: هم اکنون نیاز فوری به تلاش بیشتر برای کمک رسانی به غزه وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کودکان غزه از سوء تغذیه رنج می‌برند و از نیازهای اولیه خود محروم هستند.

به گزاش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: هرگونه عملیات نظامی در رفح عواقب فاجعه باری خواهد داشت
  • جزئیات سقف ۱۸ میلیارد تومانی معافیت‌های مالیاتی برای صاحبان مشاغل
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است
  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • فوت پزشک طرحی در جاسک کذب است
  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • متقاضیان خرید مسکن حتما بخوانند