Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:40:17 GMT

تشدید ایست و بازرسی در ورودی های چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۳۷۹۶

تشدید ایست و بازرسی در ورودی های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری مهر، اقبال عباسی در جلسه نشست نماینده ولی‌فقیه و ائمه جمعه با مسئولان استانی به صورت ویدئو کنفرانس با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح هرگونه تجمع و حضور در مراکز تفریحی، توریستی، اقامتی، پارک‌ها، بوستان‌ها، فضاهای سبز، بلوارها و حاشیه رودخانه‌ها ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها نیز باید ورودی و خروجی این مکان‌ها را مسدود و همچنین باید فضا را برای هرگونه اسکان موقت غیرممکن کنند.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه تردد برای افراد غیربومی در بین شهرستان‌ها ممنوع است، بیان کرد: ایست و بازرسی در مبادی ورودی و خروجی هر شهرستان در روز ۱۲ و ۱۳ فروردین‌ماه با شدت بیش‌تری انجام شود.

وی اضافه کرد: در روز گذشته در ورودی استان ۷۸.۴ درصد کاهش، در خروجی استان ۸۱.۸ درصد کاهش و تردد کل محورهای استان ۶۳.۵ درصد کاهش نسبت به مشابه سال قبل مواجه بودیم.

عباسی با بیان اینکه در ۲۹ نقطه ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری نیروهای انتظامی و در ۱۲ نقطه نیروهای بسیج بر تردد خودروها نظارت می‌کنند، توضیح داد: مجموعاً یک‌هزار و ۵۹۸ نیرو در سه شیفت بر امر کنترل ورود و خروج خودروها نظارت دارند.

کد خبر 4889600

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ویروس کرونا اقبال عباسی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام سال جهش تولید سیلاب گرگان طرح غربالگری شهرکرد بارش باران تردد وسایل نقلیه ماسک طبی ضدعفونی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
- همایش پیاده روی بانوان در بلداجی به مناسبت روز زمین هوای پاک

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • رقابت داوطلبان تجربی در چهارمحال و بختیاری
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ضرورت پرداخت حق تأهل به کارگران چهارمحال و بختیاری