Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت‌الاسلام محمدجواد عادل پور امام ‌جمعه خرمشهر  شامگاه گذشته در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر، گفت: در مورد شیوع کرونا در این مرحله نباید به دنبال مقصر بود بلکه باید با قاطعیت برای کاهش آن اقدام کرد.

او به بازارهای صفا و روز خرمشهر که کانون‌های خطر محسوب می‌شوند، اشاره کرد و افزود: نمی‌توان از مردم انتظار داشت که به خرید نروند و مواد غذایی تهیه نکنند چرا که این امر یک نیاز طبیعی است بلکه باید راهکاری برای رفع مشکل این بازارهای آلوده و خطرآفرین اندیشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرمشهر از ایجاد بازارهای محله‌ای، عرضه میوه و تره‌بار با خودروهای سیار یا آماده‌سازی محوطه‌ای وسیع برای عرضه ایمن این ارزاق به‌عنوان راهکار یاد کرد و گفت: باید تکلیف بازارهای روز و صفا خرمشهر تعیین شود.

عادل پور همچنین به رعایت نکردن اصول بهداشتی در جایگاه‌های سوخت‌رسانی اشاره کرد و گفت: جای تأسف دارد که هیچ‌کدام از پمپ‌بنزین‌ها در خرمشهر موارد بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

او در ادامه بر لزوم آرامش بخشی به مردم در شرایط کنونی تأکید کرد و گفت: اضطراب، تزلزل و ناامیدی باعث تشدید بیماری می‌شود و همه اعم از فعالان فضای مجازی و رسانه‌ها باید مراقب سلامت مردم باشند و معنویت را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس شهرستان خرمشهر نکات بهداشتی بازار صفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟

سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو دستکار کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

به گزارش تسنیم، وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

دیگر خبرها

  • وحید امیری: هنوز برای قهرمانی فرصت داریم
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • اوسمار: رفیعی مقصر ۴ گلی که از آلومینیوم خوردیم، نبود
  • مقصر جریمه شدن اشتباهی رانندگان کیست؟
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت