Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@09:34:29 GMT

مردم جهان تشنه حکومت مردم‌سالاری دینی هستند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۱۶۲

مردم جهان تشنه حکومت مردم‌سالاری دینی هستند

ایسنا/قزوین معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: حکومت مردم‌سالاری واقعی دینی در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ رقم خورد و در حال حاضر جریانات دموکراسی، لیبرال، سرمایه‌داری و جریانات انحرافی در دنیا کم‌کم جای خود را به آن‌ می‌دهند چون مردم جهان تشنه حکومت مردم سالاری دینی بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الماس پویامنش، معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۱۲ فروردین واقعیتی است که بر هیچ فرد، گروه و جریانی در سراسر جهان پوشیده نیست.

وی اوامه داد: معاندین و اپوزیسیون‌ها و معاندین و منافقین کوردل و کشورهای مختلف جهان همه اتفاق نظر دارند که با انقلاب اسلامی و ۱۲ فروردین برگ جدید تاریخی در جهان اتفاق افتاد.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) عنوان کرد: با انتخاب ۹۸ درصدی مردم، ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری شد؛ بنا به فرموده امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کردیم و برای همین امروز به خود می‌بالیم.

وی بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی دو انقلاب را شاهد بودیم نخست انقلابی که در ۲۲ بهمن به پیروزی رسید و انقلاب دیگر تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بود که امام خمینی(ره) در ۱۳ آبان اعلام کردند ما از امروز به بعد این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را به دنیا صادر خواهیم کرد.

 پویامنش تصریح کرد: حکومت مردم‌سالاری واقعی دینی در ۱۲ فروردین ماه ۱۳۵۸ رقم خورد و در حال حاضر جریانات دموکراسی، لیبرال، سرمایه‌داری و جریانات انحرافی در دنیا کم‌کم جای خود را به آن‌ می‌دهند چون مردم جهان تشنه حکومت مردم سالاری دینی بر اساس آموزه‌های اسلام ناب محمدی هستند.

وی اشاره کرد: امروز علاوه بر منطقه خاورمیانه مشاهده می‌کنیم مردم در اقصی نقاط جهان اعم از کشورهای اروپایی تفکرات خود را کم‌کم تغییر می‌دهند و آن به این دلیل است که امام خمینی(ره) بنیاد و ریشه‌ای را در این جهان پایه‌گذاری کردند که امروز شاهد رشد و شکوفایی این ریشه و تبدیل آن به درختی تنومند هستیم، شاخه‌های این درخت در حال توسعه است و روزبه‌روز وسیع‌تر می‌شود.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت: مردم جهان می‌خواهند به امنیت و آرامش واقعی روحی و روانی برسند که گذرگاه آن نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ حکومت مردم‌سالاری دینی تشکیل شده می‌تواند الگویی برای جهانیان باشد ما نیز هرساله ۱۲ فروردین را به‌عنوان یک الگوی موفق برای خود یادآوری می‌کنیم.

وی یادآور شد: ما ایرانیان سالیان طولانی زیر سلطه مستکبران و مستعمره دیگر کشورها بودیم ولی امروز افتخار می‌کنیم که در ۱۲ فروردین سال ۵۸ با حضور حداکثری مردم رأی «آری» به صندوق‌ها ریخته شد و این نظام توانست ۹۸ درصد آرای مردم را کسب کند؛ جمهوری اسلامی اولین نظامی است که در سطح کشورهای جهان با موفقیت توانسته ۴۰ سال را پشت سر بگذارد؛ در هیچ جای جهان نظامی را سراغ نداریم که حکومتی روی کار آید و ۴۰ سال الگوها و معیارهای آن تغییر نکند.

پویامنش در پایان تصریح کرد: امام خمینی (ره) این حکومت را پایه نهادند و رهبر معظم انقلاب این راه را ادامه دادند و مطمئن باشید به یاری خداوند متعال در آینده نزدیک پرچم به دست صاحب واقعی و اصلی خود حضرت مهدی(عج) خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی یوم الله ۱۲ فروردین معاون سیاسی سپاه حکومت مردم سالاری دینی جمهوری اسلامی ۱۲ فروردین امام خمینی مردم جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند