Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@15:56:34 GMT

متکدیان بوشهری ساماندهی شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۲۶۲

متکدیان بوشهری ساماندهی شدند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: این سازمان فرآیند شناسایی، جذب و ساماندهی متکدیان و کودکان کار را برای کنترل شیوع این ویروس در دستور کار قرار داده است.

احمد بارگاهی افزود: در هفته‌های گذشته زباله‌گردی کودکان درون سطل‌های زباله، گل‌فروشی و شیشه پاک‌کنی کودکان سر چهارراه‌ها و فعالیت‌هایی از این دست، مشکلات ایمنی و بهداشتی را برای خود این افراد و سایر شهروندان ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این کودکان افزون بر مشکلات بهداشتی، از نظر سلامت بدنی و روحی هم با توجه به نداشتن استراحت کافی و تغذیه مناسب دچار مشکلاتی بوده‌اند، زیرا با توجه به شرایطشان در رویارویی با فشار‌های روانی آسیب‌پذیر هستند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر عنوان کرد: در جلسه‌ای با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس بهزیستی شهرستان بوشهر مقرر شد تا افراد بی‌خانمان، کودکان کار و متکدیان شناسایی، جذب و ساماندهی شوند؛ کاری که سه‌شنبه ۶ اسفند پارسال عملیاتی شده و تا به امروز ادامه دارد.

بارگاهی با تاکید بر نقش پررنگ همکاری‌های مردمی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: از شهروندان بوشهری می‌خواهیم از پرداخت کمک‌های مالی به خصوص وجه نقد به کودکان خودداری کنند و در صورت مشاهده کودک کار و یا متکدی در هر جای شهر، با شماره تلفن گویای ۱۳۷ تماس بگیرند تا بلافاصله همکاران ما در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر آنان را ساماندهی کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شناسایی متکدی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • بهادری جهرمی: هیچ مرجعی معطل تصویب قانون جدید برای ساماندهی حجاب نیست
  • نام مبارزان و مجاهدان شهید بوشهری در جهان طنین‌انداز است
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • نوجوانان بوشهری بر بال آهنین به سودای پرواز پرداختند
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد