Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@09:03:41 GMT

باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی در جنوب شرق کشور منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۲۸۳

باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی در جنوب شرق کشور منهدم شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام یک باند حرفه‌ای و سازمان یافته قاچاق و کشف ۳ تن و ۲۵۰کیلوگرم مواد افیونی طی درگیری مسلحانه پلیس استان خبر داد. ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان با یک سری کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر توسط یک باند حرفه‌ای و سازمان یافته قاچاق  از مناطق مرزی به حوزه شهرستان خاش دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان خاش پس از چندین شبانه‌روز کار گسترده اطلاعاتی شب گذشته اعضای این باند مسلحانه را به صورت کاروانی با 5 دستگاه خودرو در حال جابجایی محوله سنگین مواد مخدر در محور خاش- زاهدان  بودند شناسایی و تحت نظر گرفتند.

75 باند مواد مخدر در غرب استان تهران شناسایی و منهدم شددرگیری مسلحانه تکاوران پلیس با سوداگران مرگ در ایرانشهر/ 2 تن مواد مخدر کشف شدکشف مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس کردستان و یزد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از ساعتی کنترل نامحسوس سرانجام با قرار گرفتن اعضای این باند قاچاق در منطقه کمین، عوامل انتظامی با علائم هشدار دهنده به آنان دستور ایست دادند که سوداگران مرگ بدون توجه به اخطارهای پلیس به سمت عوامل انتظامی تیراندازی و با سرعت سرسام‌آوری تغییر مسیر دادند.

وی بیان داشت: در این عملیات 12 ساعته که چند تیم از ماموران انتظامی شهرستان خاش، یگان تکاوری، تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر را پشتیبانی می‌کردند سرانجام با آتش پرحجم پلیس، 3 تن از اعضای این باند زمین‌گیر و بقیه اعضای باند با استفاده از تاریکی هوا و عوارض زمین ناشی از بارندگی اخیر به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی با اشاره به توقیف 5 دستگاه خودرو تصریح کرد: در این عملیات تکاوران پلیس در پاکسازی از منطقه درگیری 3 تن و 250 کیلوگرم مواد مخدر شامل 2 تن و 700 کیلوگرم تریاک، 100 کیلوگرم مرفین و 450 کیلوگرم شیشه ،2 قبضه سلاح کلاش، 2 عدد سینه خشاب و 9 تیغه خشاب  کلاش حاوی 220 تیر جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره ادامه تحقیقات برای دستگیری اعضای متواری این باند قاچاق، اظهار داشت: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون طی این 12 روز در مجموع کارکنان انتظامی استان سیستان و بلوچستان طی چند عملیات مقتدرانه که اکثر آنها با درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ همراه بوده در مجموع 7 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر و مقادیر زیادی سلاح و مهمات کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: به مردم اطمینان را می‌دهیم که پلیس با اشراف کامل و رصد مستمر گلوگاه‌های مرزی تمام تلاش خود را برای جلوگیری قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز به کار می‌گیرد و اجازه نخواهد داد قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/392/ی

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق شمش‌های مسی در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یکی از متهمان به قاچاق شمش‌های مسی شدند و با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل فعالیت این فرد بیش از ۱۸۰ قطعه شمش مسی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: برابر اعلام کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی ارزش ریالی شمش‌های مسی که از یکی از کشور‌های همسایه به داخل کشور قاچاق شده ۴۵ میلیارد ریال برآورد شد.

سردار مفخمی از تلاش برای شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده خبر داد و افزود: پلیس در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • انهدام ۸ باند قاچاق مواد مخدر در کردستان
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان