Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر کشور گفت: افرادی که دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا را رعایت نکنند، هم مرتکب تخلف شده‌اند و هم به خود و جامعه ظلم می‌کنند. تاریخ انتشار: 12:07 - 12 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۱۲۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی شامگاه یازدهم فروردین ماه، در پایان نشست ویدئو کنفرانس با استانداران سراسر کشور که به ارزیابی روند اجرای ۴ روز نخست طرح فاصله گذاری اجتماعی اختصاص یافت، ضمن تقدیر مجدد از مجموعه مدیران و کارکنان وزارت بهداشت، دانشگاه های علوم پزشکی، پزشکان، پرستاران و سایر کادرهای درمانی در راستای درمان و مبارزه با بیماری کرونا در کشور، گفت: بحمد ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا، هم با رضایت، موافقت و همراهی مردم مواجه شده است و هم، همگرائی و هم افزائی مؤثری بین بخش ها و دستگاه ها در قوای مختلف علی الخصوص بر سر اجرای این طرح وجود دارد.

وزیر کشور افزود: این همراهی عمومی و همگرائی اجرایی برای اجرای طرح، از یک سو مرهون اقناع سازی موفق افکار عمومی توسط رسانه ملی و سایر رسانه ها و از سوی دیگر، ناشی از جدیت و اهتمام ویژه در اجرای طرح از سوی مجریان در سطوح ملی و استانی است و همه این ها ریشه در فهم دقیق مردم شریف ایران از شرایط و مسئولیت ها دارد.

رحمانی فضلی با اشاره به رعایت الزامات و دستورالعمل های بهداشتی از سوی عموم مردم و توجه ویژه اقشار مختلف به کنترل مراودات بین فردی و اجتماعی برای پیشگیری از شیوع بیماری، خاطر نشان کرد: افرادی که دستورالعمل ها و حریم های تعیین شده برای مبارزه با شیوع کرونا را رعایت نکنند، هم مرتکب تخلف شده اند و هم به خود و جامعه ظلم می کنند.

وزیر کشور همچنین با اشاره به هماهنگی های بسیار مؤثر موجود بین بخش های مختلف دست اندر کار در استان ها برای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی،گفت: حضور و تدابیر مؤثر استانداران منشاء این هماهنگی است و بحمدا... استانداران و همکارانشان با روحیه قوی و با انگیزه های دینی و ملی، پای کار هستند و شرایط را در استان ها مدیریت می کنند

رحمانی فضلی همچنین با اشاره به گستردگی کار در سطح کشور و اهمیت استفاده از همه ظرفیت های موجود در مناطق گفت: اقدامات مفید و مؤثر شهرداری ها در مبارزه با کرونا و طرح های خلاق و خودجوش دهیاری ها برای پیشگیری از شیوع بیماری شایسته تقدیر است.

وزیر کشور در پایان ابراز امیدواری کرد، با لطف خدواند و به برکت این ایام فرخنده و مجاهدت دست اندرکاران عرصه درمان و همه کسانی که در کشور با نیت های خالصانه و در جهت کسب رضایت الهی به مردم خدمت می کنند، روند بهبود و رفع کامل بیماری هر چه زودتر در دسترس قرار گیرد.

بیشتر بخوانید:
روحانی: موفقیت‌های ایران در مقابله با کرونا بخاطر حمایت و همکاری مردم بوده است

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رحمانی فضلی وزیر کشور دستورالعمل ها وزیر کشور اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه

حمیدرضا کریمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه  در شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال، با تاکید بر لزوم تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در استان، گفت : باتوجه به کم شدن آب‌های سطحی و مصرف بی رویه آب‌های زیرزمینی، برخورد با چاه‌های غیرمجاز و کشت‌های آب بر باید تشدید شود. 

وی افزود: در این راستا شرکت آب منطقه‌ای باید تلاش‌های خود را جهت انسداد چاه‌های غیرمجاز تشدید کرده و انسداد چاه‌های مناطق ممنوعه و کسانی که میزان مصرف غیرمجاز بالایی دارند را در اولویت قرار دهد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به پیامد‌های منفی حفرچاه‌های غیرمجاز در حوزه منابع آبی استان، نیروی انتظامی موظف به پشتیبانی قاطع از اقدامات شرکت آب منطقه‌ای در این حوزه است. 

وی یادآورشد: از طرفی در حال حاضر تنها درصد کمی از چاه‌های مجاز نیز دارای کنتور هستند که اکثریت آنها نیز هوشمند نیستند، بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود تا هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی استان براساس اولویت و تفکیک شهرستان‌ها صورت گیرد. 

به گفته این مقام قضایی، اولویت با چاه‌هایی خواهد بود که احتمال برداشت‌های غیرمجاز از سوی آنها بیشتر است. 

کریمی اشاره‌ای هم به اجرای طرح کاداستر (حدنگار) در استان داشت و ضمن ابراز رضایت از روند کلی اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در سطح استان در شش ماه دوم سال ۱۴۰۲ و سال جاری، عنوان کرد: در برخی از شهرستان‌های استان اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی با کندی پیش می‌رود، لذا اجرای این طرح در این شهرستان‌ها باید به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی بر لزوم پیشگیری از تغییرکاربری اراضی در سطح استان هم تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های خدمات رسان موظف هستند از هرگونه ارائه خدمات و برقراری انشعاب برای افرادی که تغییر کاربری غیرمجاز داشته و مجوز ساخت و ساز نگرفته اند، خودداری کنند و اگر در این زمینه اقدامی داشته باشند، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

مدعی العموم استان اعلام کرد: دستگاه‌های مذکور باید گزارش عملکرد خود را به صورت منظم به دبیرخانه شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال در دادسرای استان ارائه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • جزئیات اجرای استاندارد «برچسب انرژی ساختمان» در ادارات
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد