Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@17:13:26 GMT

محدودیت‌های سختگیرانه تا ۲۰ فروردین تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۳۱۶

محدودیت‌های سختگیرانه تا ۲۰ فروردین تمدید شد

فرارو- حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه با تبریک دوازدهم فروردین ماه به عنوان روز جمهوری اسلامی، گفت: دوران دفاع مقدس، تحریم و شاید شیوع کرونا، سه امتحان بزرگ الهی برای مردم ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که در هر سه این آزمون ها، با همراهی و همکاری و حمایت مردم سربلند و پیروز بیرون آمده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس‌جمهور در بخشی از اظهارات خود با بیان اینکه برای بعد از ۲۰ فروردین چه پروتکلی باید اجرا شود، خاطرنشان کرد: مصوب کرده بودیم که محدودیت‌ها تا ۱۵ فروردین باشد، امروز همه به این نتیجه رسیدیم که آن را تا ۲۰ فروردین ادامه دهیم؛ اگرچه هنوز آمار و ارقام و تحلیل بدست ما نرسیده و قرار شد وزارت بهداشت این تحلیل را تا ۱۴ فروردین به ما بدهند.

وی ادامه داد:، اما اینکه بعد از ۲۰ فروردین چگونه باشد و پروتکل چه باشد، بنا شد وزارت بهداشت و وزارت کشور آن را طی امروز و فردا آماده کنند و هر زمان آماده شد، ما آماده هستیم تا جلسه برگزار کنیم؛ البته به طور طبیعی ما صبح یکشنبه جلسه داریم. ولی اگر زودتر آماده شد می‌توانیم اطلاع دهیم و جلسه را زودتر بگذاریم.

متن سخنان رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین ماه ۴۱ سال پیش در چنین روزی نظام جمهوری اسلامی ایران با آراء قاطع مردم به عنوان نظام مصوب و دائمی این کشور اعلام شد و یکی از افتخارات انقلاب اسلامی این بود که ما را به جمهوری اسلامی هدایت کرد و امروز الحمدالله هم جمهوریت و هم اسلامیت به عنوان دو رکن مورد اهمیت نظام و مردم است.

می‌خواهم از مردم عزیز و بزرگوار کشور تشکر ویژه‌ای داشته باشم که از آغاز این ابتلاء و مشکل ویروس کرونا، همکاری بسیار خوبی با ستاد ملی کرونا داشته و دارند.

در مراحل مختلف یک فاصله‌گذاری‌های اجتماعی را مد نظر قرار دادیم و در هر مرحله‌ای مردم حمایت کردند. وقتی که گفتیم از شهری می‌خواهید خارج شوید، حتماً باید کنترل و غربالگری شوید و اگر علامتی نداشتید به سفر ادامه دهید والا به مبدأ برگردید، مردم همکاری کردند.

در مرحله دوم گفتیم مردم از استان‌های خودشان جز موارد ضروری به استان‌های دیگر سفر نکنند و افراد مسافری که این ایام خارج شدند از موطن‌شان سریع‌تر به وطن اصلی‌شان برگردند، باز هم مردم حمایت کردند و آن وقتی که گفتیم فروشگاه‌های پرجمعیت و پرتردد تعطیل شود، مردم قبول کردند.

ادامه دارد ...

منبع: فرارو

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا در ایران حسن روحانی ستاد ملی مبارزه با کرونا ۲۰ فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع