Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-26@23:02:00 GMT

تاریخ جدید خداحافظی با پراید

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۳۴۳۳۸

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  در آخرین مجمع عمومی عادی فوق‌العاده شرکت سایپا (در آخرین روز کاری سال ۹۸) اعلام شد که تولید انواع پراید تا خرداد ماه سال ۹۹ متوقف خواهد شد.در این مجمع که مجوز افزایش سرمایه سایپا هم صادر شده بود مدیر عامل سایپا از توقف تولید انواع پراید تا خرداد ماه سال ۹۹ خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق گزارش بورس ۲۴ سلیمانی همچنین تصریح کرد: یک مدل دیگر از پراید در اردیبهشت ماه سال ۹۹ از خطوط تولید خارج خواهد شد و تولید سایر مدل‌های پراید نیز نهایتا در خرداد ماه سال ۹۹ به طور کامل متوقف خواهند شد تا شاهد تولید هیچ محصولی از خانواده x۱۰۰ در سایپا نباشیم.

 

گسترش نیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: خرداد پراید بورس اقتصاد جام نیوز سایپا ماه سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد

به گزارش جام جم آنلاین، در این جلسه ضمن ارائه گزارش متغن از عملکرد فدراسیون در طی دوره سرپرستی  دکتر مطیعی تا کنون، معتمدی به ارائه ضرورت برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون در زمان تعیین شده در آیین نامه انتخاباتی پرداخت و مقرر شد پس از تایید صلاحیت منتخبین، این مجمع در نیمه دوم خرداد ماه برگزار گردد.

در این جلسه برنامه تمرینی، اردوها، اعزام های مرتبط و نیازمندی های ورزشکاران شانس کسب سهمیه المپیک و متعاقبا نقش حمایتی فدراسیون در عملیاتی نمودن آن به بحث گذاشته شد.

همچنین مقرر شد حق الزحمه مربیان، مدرسان و داوران و همچنین شهریه ثبت نام در دوره های مربیگری و داوری در سطوح مختلف بازبینی و به هیات های استانی ابلاغ گردد.

در ادامه امور جاری و ساری فدراسیون و گزارش مالی خزانه دار مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: ملوان ۰-۰ سایپا
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تفاوت ۳۰ میلیونی قیمت پراید در کارخانه و بازار
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • همت عشایر گیلان در جهش تولید با تولید انواع محصولات
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!