Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسؤول سازمان راهداری با بیان اینکه رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق ۲۳۲۷ دستگاه ترددشمار انجام می‌شود، گفت: محور کندوان تا ساعت ۷ روز ۱۴ فروردین مسدود است.

به گزارش گروه اقتصاد قدس آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفت‌وگو خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جاده‌ها، اظهار داشت: در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است، اما مردم حتماً از انجام هر گونه سفر خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه‌نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

* انسداد محور کندوان تا ۱۴ فروردین

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها، گفت: در حال حاضر تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، منطقه یک آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت روان است.

محرابی‌نیا با اشاره به اینکه محور کندوان تا ساعت ۷ روز پنج‌شنبه ۱۴ فروردین مسدود است، افزود: در حال حاضر در محور فیروزکوه شاهد بارش باران هستیم.

وی اظهار داشت: همچنین دوربین‌های نظارت تصویری بارش برف و باران در جاده‌های استان‌های گلستان و سمنان و همچنین بارش باران در جاده‌های استان‌های مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نشان می‌دهد.

* رصد تردد خودرو در جاده‌ها از طریق ۲۳۲۷ دستگاه ترددشمار

​مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: رصد تردد خودروها در جاده‌ها از طریق دوربین‌های نظارت تصویری و ۲۳۲۷ دستگاه ترددشمار جاده‌ای انجام می‌شود که بر این اساس در شبانه‌روز گذشته تردد در جاده‌ها نسبت به روز قبل ۱.۲ درصد افزایش نشان می‌دهد همچنین وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها در این مدت ۱۶.۴ درصد بود و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح ثبت شد.

* آزادراه کرج - تهران پرترددترین جاده کشور

محرابی‌نیا با اشاره به کاهش چشمگیر سفر و تردد خودرو در جاده‌ها، گفت: در آزادراه‌های پرترددی نظیر کرج - تهران و کرج - قزوین نیز ترددها کاهش یافته است با این حال در شبانه‌روز گذشته آزادراه کرج - تهران، آزادراه کرج - قزوین و آزادراه قزوین - کرج به ترتیب پرترددترین جاده‌های کشور بودند.

* ممنوعیت تردد محموله‌های ترافیکی تا ساعت ۷ روز ۱۶ فروردین

وی اظهار داشت: تردد محموله‌های ترافیکی دارای مجوز تا ساعت ۷ روز شنبه ۱۶ فروردین در جاده‌های کشور ممنوع است.

* انسداد ۲۰ محور به دلیل سیلاب و نبود ایمنی

​مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر ۲۰ جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر شمشک - دیزین، وازک - بلده در مازندران، جاده پونل - خلخال، منطقه ۴ آزادراه تهران - شمال، محور ایرانشهر - خیرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان و محور ایرانشهر - مهرستان در جنوب سیستان و بلوچستان اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی محور کندوان سیلاب محور کندوان تا ساعت ۷ روز حال حاضر تردد خودرو ۱۴ فروردین جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، منصور نجف قلیزاده ظهر چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-آستارا اظهار کرد: ۹۴ هزار و ۸۶۵ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی اردبیل طی یک ماهه گذشته ثبت شده است.

وی با اشاره به ثبت بیش از یک میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای اردبیل خاطرنشان کرد: این میزان خلف شامل ۱۰ درصد کل تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبی گفت: سرعت متوسط در محورهای اردبیل استان ۷۳ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر ترددکنندگان به علائم راهور در جاده توجه کنند.

نجف قلیزاده ادامه داد: محور مشگین‌شهر _ کنگرلو با ثبت ۲۹ هزار و ۹۵۳ تردد تخلف سرعت غیرمجاز، قره‌آغاج _ بران با ۴۳ هزار و ۸۷۳ تردد و هیر _ سه راهی فاراب با ۶۷ هزار و ۱۱۹ تردد تخلف جزو محورهای پرتردد و تخلف استان اردبیل طی یک ماهه گذشته هستند.

وی از ثبت ۲ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۲۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: در مدت یاد شده ۱۵۷ هزار و ۳۷۸ تردد در محور اردبیل-آستارا، ۱۵ هزار و ۴۹۷ تردد در محور آستارا - اردبیل و ۷۷ هزار و۷۱۲ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محور گرمی- اردبیل ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبی خاطرنشان کرد: از مردم و همشهریان تقاضا داریم قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

کد خبر 6094152

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • وضعیت جاده‌ها / محور کندوان یکطرفه شد
  • محور کندوان از بالای طویر مسدود می شود/ ترافیک سنگین مسیر جنوب
  • اطلاعیه انفجار و مسدودی مسیر در جیرفت
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • نصب توری بر روی تراشه‌های ریزشی کوه در محور کرج – کندوان