Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نیواورلئان بزرگترین شهر ایالت لوئیزیانا به تازه‌ترین کانون شیوع ویروس کرونا در آمریکا تبدیل شده است.   به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان، بیش از چهار هزار مورد ابتلا به ویروس کرونا در لوئیزیانا گزارش شده است که از این تعداد، ۱۴۸۰ تن در شهر نیواورلئان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در نیواورلئان، ۸۶ نفر بر اثر بیماری کووید-۱۹ جان باخته‌اند.   جان بل ادواردز، فرماندار لوئیزیانا می‌گوید بعد از درخواست دریافت ۵ هزار دستگاه تنفس مصنوعی از ذخیره راهبردی ملی آمریکا، این ایالت فقط ۱۵۰ دستگاه دریافت می‌کند.   لاتویا کانترِل، شهردار نیواورلئان در این باره گفت: این تجهیزات برای ما کافی نیست. ما بیش از ۵ هزار دستگاه خواستیم و آن‌ها امروز به ما گفتند که ۱۵۰ دستگاه به لوئیزیانا می‌فرستند. ما برای کمک به کادر درمانی خود که انتظار داریم بی‌وقفه در خدمت بیماران باشند، با مشکل مواجهیم.
وی درباره سایر اقلامی که لوئیزیانا به شدت به آن نیاز دارد، گفت: ما به ماسک، روپوش، دستکش و همه تجهیزات محافظ نیاز جدی داریم. کشور وظیفه دارد این تجهیزات را برای ما تامین کند و منابع لازم را برای اینکه ما بتوانیم به مسئولیت خود عمل کنیم، در اختیارمان بگذارد. در اینجا فقط کادر درمانی مطرح نیست. ما باید از همه کسانی حفاظت کنیم که اولین نیرو‌هایی هستند که در شرایط بحرانی به آن‌ها نیاز داریم. نیرو‌های پلیس هم از این جمله اند.   شهردار نیواورلئان در بخش دیگری گفت:  ما پیش‌بینی می‌کنیم در چهار تا شش هفته آینده، همچنان مقررات "در خانه بمانید" را داشته باشیم. وقتی ما آمار‌ها را بررسی می‌کنیم، می‌بینیم در ازای هر صد مورد ابتلا، پنج تن جان خود را از دست می‌دهند. بنا بر این، پیش‌بینی می‌کنیم شمار تلفات کووید-۱۹ در این شهر افزایش یابد.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۳۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری آناتولی، در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در ایالت خیبرپختونخواه واقع در شمال غرب پاکستان، ۱۷ تن جان باخته و ۲۳ نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش این خبرگزاری، اداره مدیریت حوادث طبیعی پاکستان با انتشار بیانیه ای از آسیب دیدن ۱۱۶ خانه مسکونی و جاده‌ های ارتباطی در ایالت خیبرپختونخواه خبر داد.

در پی بارش شدید باران طی ۳ روز گذشته در این ایالت و جاری شدن سیل ۱۷ نفر از جمله ۵ کودک جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی پاکستان، تیم‌ های امداد و نجات به منطقه سیل زده اعزام و عملیات بازسازی راه‌ های آسیب دیده آغاز شده است.

کد خبر 6093593

دیگر خبرها

  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • آمریکا با هواپیمای آخرالزمانی آماده جنگ احتمالی هسته‌ای می‌شود
  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • تبدیل افکار خاموش ذهن به گفتار| ابزاری که اندیشه را واژه می‌کند!
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت